trillend beeld.

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• milouny
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-08 15:20
Ik heb al een maandje of 2 last van een erg trillend beeld, linksboven is het nog vrij stil maar vooral aan de rechterkant trilt het beeld ongeveer 1mm heen en weer. dit is zeer storend, en ik vraag me af waar het aan kan liggen.
het gebeurt onder Windows, Linux en DOS, dus dat lijkt me een hardware probleem. Maar is dat dan mijn videokaart (geintegreerd in budget-mobo'tje, gebruik 4MB van intern geheugen) of monitor?

AMD 386 DX/DXL 40MHz - 20MB 32-pins edo RAM - 100MB Conner en 160MB Conner Harddisks - OAK Otivga VGA 1MB

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

speaker te dicht bij staan misschien?!?

• milouny
nee, dat is het niet.
bovendien zijn die magnetisch afgeschermd (ofzo...)
ik hoorde van iemand dat het kon liggen aan een klein onderdeel in de knobbel van je vga-kabel, dat er een onderdeel in kapot was.
weet iemand daar iets van? toch maaar een keer proberen te vervangen...

AMD 386 DX/DXL 40MHz - 20MB 32-pins edo RAM - 100MB Conner en 160MB Conner Harddisks - OAK Otivga VGA 1MB

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Refreshrate ?..driver ?

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

Ik heb ooit ook zoiets gehad maar, toen zat mijn halogeen lamp te dicht bij de monitor. kwam door de transformator onder de lamp.

• AMD
  • Laatst online: 27-08 09:55

AMD

Life is short. Play more

hoe oud is je monitor?
Het kan namelijk ook zijn dat je een monitor hebt waarbij het electronenkanon niet echt goed meer werkt of dat het magnetisch veld voor de afbuiging van de electronen niet goed meer werkt....
In dat geval moet je gewoon een nieuwe monitor kopen

• AMD
  • Laatst online: 27-08 09:55

AMD

Life is short. Play more

Misschien heb je er een mobiele telefoon of een huistelefoon dicht bij staan

Verwijderd

Monitor loskoppelen, even aan een andere PC hangen. Probleem niet verholpen, monitor kaduuk. Probleem opgelost, videokaart kaduuk. Het laatste lijkt mij stug, het ding doet het of hij doet het niet. Monitor anders verkassen naar een andere plek.

• milouny
bedankt coramoor! :D je had gelijk (ok, ok, had ik zelf moeten kunnen bedenken... :+ sorry)

Pagina: 1