AMD 386 DX/DXL 40MHz - 20MB 32-pins edo RAM - 100MB Conner en 160MB Conner Harddisks - OAK Otivga VGA 1MB
speaker te dicht bij staan misschien?!?
nee, dat is het niet.
bovendien zijn die magnetisch afgeschermd (ofzo...)
ik hoorde van iemand dat het kon liggen aan een klein onderdeel in de knobbel van je vga-kabel, dat er een onderdeel in kapot was.
weet iemand daar iets van? toch maaar een keer proberen te vervangen...
bovendien zijn die magnetisch afgeschermd (ofzo...)
ik hoorde van iemand dat het kon liggen aan een klein onderdeel in de knobbel van je vga-kabel, dat er een onderdeel in kapot was.
weet iemand daar iets van? toch maaar een keer proberen te vervangen...
AMD 386 DX/DXL 40MHz - 20MB 32-pins edo RAM - 100MB Conner en 160MB Conner Harddisks - OAK Otivga VGA 1MB
Ik heb ooit ook zoiets gehad maar, toen zat mijn halogeen lamp te dicht bij de monitor. kwam door de transformator onder de lamp.
hoe oud is je monitor?
Het kan namelijk ook zijn dat je een monitor hebt waarbij het electronenkanon niet echt goed meer werkt of dat het magnetisch veld voor de afbuiging van de electronen niet goed meer werkt....
In dat geval moet je gewoon een nieuwe monitor kopen
Het kan namelijk ook zijn dat je een monitor hebt waarbij het electronenkanon niet echt goed meer werkt of dat het magnetisch veld voor de afbuiging van de electronen niet goed meer werkt....
In dat geval moet je gewoon een nieuwe monitor kopen
Verwijderd
Monitor loskoppelen, even aan een andere PC hangen. Probleem niet verholpen, monitor kaduuk. Probleem opgelost, videokaart kaduuk. Het laatste lijkt mij stug, het ding doet het of hij doet het niet. Monitor anders verkassen naar een andere plek.
bedankt coramoor!
je had gelijk (ok, ok, had ik zelf moeten kunnen bedenken...
sorry)
Pagina: 1