Ik heb een stuk of 6 keer achter elkaar beschadigde clusters gehad op me hd waardoor die niet meer opstarte.Na het formateren en scandisk zij die dat de clusters gerepareerd waren maar na een maand waren ze weer vrot. Nou zeiden ze van ibm dat ik een programmaatje "drive fitness test" moest gebruiken, dat heb ik gedaan en hij zegt nou weer dat alles gerepareerd is. Zou ik nou na een maand weer beschadigde clusters krijgen of niet?
Verwijderd
Wacht af zou ik zeggen, maar ik denk omdat dat progje Fitness test heet, dat ie alleen maar test en niks maakt....
ja er zat nog zo'n dingetje bij die het repareerde. Maar nou zie ik m'n hd opeens nie meer. Hij staat wel tussen apparaatbeheer maar nie meer bij deze computer
Wel in devman , niet in deze compu => windows kan de schijf niet mounten. Kijk eens met fdisk wat de status van partitie is.
Misschien heeft dat fitness iets met de fat uitgevreten. als dat zo is kan je fdisk/mbr ofzo doen.. anders wordt het opnieuw partitioneren denk ik..
Misschien heeft dat fitness iets met de fat uitgevreten. als dat zo is kan je fdisk/mbr ofzo doen.. anders wordt het opnieuw partitioneren denk ik..
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
--> [forum=21] <--
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
bad clusters -> "harddisk kanker" -> terugbrengen en ruilen.
Wordt alleen maar erger na verloop van tijd.
Is waarschijnlijk een productiefout (stofje ofzo)
Wordt alleen maar erger na verloop van tijd.
Is waarschijnlijk een productiefout (stofje ofzo)
Ik frut, dus ik epibreer
Verwijderd
Als dit eenmaal begint wordt het idd erger na verloop van tijd, je kunt Žm beter nu omruilen of een ander nemen, niet klooien met een HDD die beschadigde clusters heeft.
De hdd is trouwens niet meer betrouwbaar genoeg om er data op te zetten die je niet kwijt wilt.
De hdd is trouwens niet meer betrouwbaar genoeg om er data op te zetten die je niet kwijt wilt.
Pagina: 1