Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCrazy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-08 11:01
Ik ben al een tijdje opzoek naar een actioncam en zit nu te overwegen om 1 van deze aan te gaan schaffen

-ThiEYE T5 Edge
-ThiEYE E7
-Soocoo S300
-Andoer AN7000

Welke van deze zouden jullie aanraden en waarom?
Of hebben jullie nog andere opties die in de zelfde prijsklasse vallen als boven genoemde(max 115 euro)

Ter aanvulling op verzoek.

Zal hem voornamelijk op vakantie gaan gebruiken.
#Waterdicht moet die wel zijn maar dat zijn ze volgens mij allemaal met een aparte behuizing.
#Moet beeld stabilisatie hebben
#Moet Schok bestendig zijn
#4 k is een pre
# 1080p minimaal 60fps liever nog 120fps
#uitwisselbare accu
#diverse mounts

[ Voor 34% gewijzigd door MrCrazy op 03-07-2018 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:15

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

We hebben wat meer informatie nodig, wat wil je precies?

Stootbestendigheid?
Waterdicht?
Beeldkwaliteit?
Uitwisselbare accus?
Accessoires?

Geef even wat meer onderbouwing wat je allemaal precies wilt gaan doen, en wat er dan ook allemaal gefilmd moet worden.. Daarna kunnen wij je ook een onderbouwde reactie geven ;)

Meer π•„π”Όπ•Œπ•‚, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Persoonlijk zou ik de goedkoopste kiezen die geschikt is voor jouw doel (even kwaliteit loslaten). Ga deze gebruiken mee spelen doen, kijk hoe leuk je het vindt en of je ook de tijd neemt leuke filmpjes te monteren etc. Koop daarna de camera die aan al je behoeftes voldoet. Kijk anders ook 2e hands. er zijn genoeg mensen die er ook een moesten hebben maar er snel achter kwamen dat je hele skivakantie filmen doodsaai is.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.