Verwijderen negatieve beoordeling

Pagina: 1
Acties:
  • 328 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barmania
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-08 16:20
Beste,

Vandaag heb ik een negatieve beoordeling gekregen die luidt:
Deze verkoper Arjan Meijer heeft mij belazerd door WEL een overeenkomst aan te gaan maar NIET te leveren. HOOGST ONBETROUWBAAR
Deze heer had gereageerd op een telefoon die ik aanbood, en ik heb ik direct hem een bericht terug gestuurd om een afspraak te maken zodat hij de telefoon kon bekijken. Na 3 dagen niks gehoord te hebben ondanks mails van mijn kant, zette ik de advertentie weer van gereserveerd terug naar beschikbaar. Daarna eigenlijk vrij vlot verkocht aan iemand die wel reageerde. Ineens krijg ik een reactie van de heer in kwestie, ik mailde terug dat de telefoon helaas al verkocht was omdat ik niks terug hoorde, en er meer geïnteresseerden waren. Meneer boos, noemt mij een oplichter, onbetrouwbaar en zegt dat ik de boel belazer. Als bonus ook een negatieve beoordeling.

Mijn vraag is, kan deze negatieve (mijns inziens onterechte) beoordeling verwijderd worden? Alvast bedankt.

MVG
Barmania

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:54

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@Barmania Zie je DM.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.