Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een snelle desktop voor thuisgebruik. Ik game tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar op mijn PS4, dus een losse videokaart is in eerste instantie niet nodig. Ik wil wel graag de mogelijkheid open houden om er op een later moment een goede videokaart bij te prikken (price range € 300).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens rond de € 1000, excl. videokaart en randapparatuur. Mag best wat meer of minder zijn, als dat een betere deal oplevert.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een WD Blue 4TB hardeschijf en een Dell UltraSharp U2412M monitor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een paar dingen die ik belangrijk vind: snel, hoge kwaliteit, stil en energiezuinig. Ik vind het niet erg om hier iets meer voor te betalen.
Het zou fijn zijn als ik het systeem in de toekomst nog wat uit kan breiden, bijvoorbeeld met een extra hardeschijf of nog een setje geheugen. Maar het komend jaar zal dat nog niet nodig zijn
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Even een laatste sanity check
zie ik belangrijke zaken over het hoofd? Hebben jullie nog tips?
Alvast bedankt!
Ik ben op zoek naar een snelle desktop voor thuisgebruik. Ik game tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar op mijn PS4, dus een losse videokaart is in eerste instantie niet nodig. Ik wil wel graag de mogelijkheid open houden om er op een later moment een goede videokaart bij te prikken (price range € 300).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens rond de € 1000, excl. videokaart en randapparatuur. Mag best wat meer of minder zijn, als dat een betere deal oplevert.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een WD Blue 4TB hardeschijf en een Dell UltraSharp U2412M monitor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een paar dingen die ik belangrijk vind: snel, hoge kwaliteit, stil en energiezuinig. Ik vind het niet erg om hier iets meer voor te betalen.
Het zou fijn zijn als ik het systeem in de toekomst nog wat uit kan breiden, bijvoorbeeld met een extra hardeschijf of nog een setje geheugen. Maar het komend jaar zal dat nog niet nodig zijn
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Even een laatste sanity check
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700 Boxed | € 290,66 | € 290,66 |
| 1 | Gigabyte Z370M-D3H | € 117,94 | € 117,94 |
| 1 | Fractal Design Define Mini C | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Cryorig C7 | € 29,04 | € 29,04 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 184,50 | € 184,50 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 88,90 | € 88,90 |