Toon posts:

XAML: get hardcoded domainusername + username

Pagina: 1
Acties:
  • 353 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakenaars,

Is er een mogelijkheid (zonder binding, C# CODE) de domainusername\username 'hardcoded' op te vragen?
Ik heb een aantal voorbeelden op het internet gevonden, maar ze sluiten niet echt aan bij mijn doel namelijk .. vandaar dat ik deze vraag hier stel.

Graag hoor ik het van jullie :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Pfoe, waar te beginnen... Allereerst: waarom staat je topic in Webdesign, Markup & Clientside Scripting en niet in Programming? (Zie Waar hoort mijn topic?). Dan vraag ik me af: je zegt een aantal voorbeelden te hebben gevonden (maar niet welke; zie onze Quickstart) en dat ze niet bij je doel aansluiten (maar niet wat je doel dan is; wederom: zie onze Waar hoort mijn topic?). Vervolgens heb je 't in je topictitel over XAML maar je wil de domain/username opvragen in C# code (wat géén XAML is dus). Dus dit topic gaat alle kanten op, staat op de verkeerde plek, ontbeert zo'n beetje alles wat in een topicstart hoort te staan en er is helemaal niets terug te vinden van enige moeite die je zélf zou hebben ondernomen om je probleem op te lossen behalve de 'bewering' gezocht te hebben maar niets gevonden te hebben dat aan je wensen aansluit. Maar ja, dat kan iedereen natuurlijk roepen... En to top it off bestaat je hele topic uit 2 zinnen als ik de aanhef en de groet (Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten ;)) niet meetel. Al met al meer dan genoeg reden om je topic te sluiten en je vriendelijk te verzoeken een nieuw topic te openen in 't juiste subforum volgens de richtlijnen genoemd in de eerder genoemde quickstart en daarmee dan nog een poging te ondernemen. Succes :)

Daarbij: je maakt me niet wijs dat je met de méést voor de hand liggende zoekopdracht en de eerste twee hits niks kon aanvangen.

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 03-07-2018 00:07 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.