Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop schoolgebruik + dagelijkse activiteiten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?

De laptop zal voornamelijk gebruikt worden in de les. Ik zit in een richting Operationeel Management en Logistiek, dus er zullen ook simulatieprogramma's gebruikt worden (e.g. Arena, Lingo). Verder de alledaagse dingen zoals YouTube e.d. Het zou ook tof zijn moest het beeldscherm van een vrij goede kwaliteit zijn.

Wat is je budget?

Ik heb een budget van ongeveer 800 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

Ik ben van plan om de laptop vaak mee te nemen. Mijn laptop op dit moment moet bijna vervoerd worden met een aanhangwagen, dus een lichter model zou wel tof zijn. Ik zou ook liever geen mini-laptop hebben.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Op dit moment heb ik een hp-laptop en hier ben ik tevreden over.
Ik ben absoluut geen fan van Apple,

https://www.uhasselt.be/laptop

Dit is de laptop die ze aanbieden via de universiteit. Dit is dus ook altijd een optie.

Groet

Arno

Alle reacties

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-11 15:06
Ik zou die laptop van de universiteit kiezen. Dat is een erg stevige machine voor een goede prijs. Waarschijnlijk legt de universiteit er zelf op toe.

Vaak heb je via dat soort laptopdeals ook betere service, rechtstreeks vanaf de universiteit.

• Neverps
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-01 03:29
pricewatch: Asus FX503VD DM002T Kleine ssd, leuke gpu, goeie cpu, 15,6 inch (neem aan dat dit onder mini valt?), 2,5kg.

Ik zou zelf eerder voor deze gaan dan de door jou genoemde laptop, imo heeft die toch wel redelijk teleurstellende specs (behalve dan dat er 16gb ram in een van de modellen zit).

Zoals Hjkv echter wel aangeeft heeft de laptop aangeboden vanuit de uni waarschijnlijk wel betere (en hoogstwaarschijnlijk ook snellere) service.

[ Voor 15% gewijzigd door Neverps op 03-07-2018 19:55 ]

Verwijderd

hjkv schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 10:32:
Ik zou die laptop van de universiteit kiezen. Dat is een erg stevige machine voor een goede prijs. Waarschijnlijk legt de universiteit er zelf op toe.

Vaak heb je via dat soort laptopdeals ook betere service, rechtstreeks vanaf de universiteit.
Dito hier. Ik zou direct zo'n 14" Elitebook kopen. Goede prijs en kun je nergens scherper vinden en kwalitatief een stuk beter dan de Acers, Asus en andere net-niet merken.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het uitstekende advies!

De keuze is bijgevolg dan ook gevallen op de unif-laptop.