Het beleid van V&A is al vaker aan bod gekomen, vooral het gedeelte mbt handelaren etc. Dat er ruimte is voor verbetering is wel overduidelijk. Zojuist maakte ik melding van een foutieve productkoppeling, het was een ouder model iMac met productkoppeling van een recenter model. In de melding ook duidelijk aangegeven wat de verschillen zijn. Kreeg zojuist de notificatie met "De melding is afgehandeld" , ik bekijk de advertentie en er is (weer) niks gedaan met de melding.
Is het incorrect om een melding te maken van een verkeerde productkoppeling? (ene keer passen jullie het wel aan, andere keren niet) , willen jullie geen feedback? Is het teveel werk om de koppeling te verwijderen? Waar gaat het mis?
@Ginz , ik tag je even omdat V&A al op je lijst staat en dit punt misschien mooi meegenomen kan worden.
Is het incorrect om een melding te maken van een verkeerde productkoppeling? (ene keer passen jullie het wel aan, andere keren niet) , willen jullie geen feedback? Is het teveel werk om de koppeling te verwijderen? Waar gaat het mis?
@Ginz , ik tag je even omdat V&A al op je lijst staat en dit punt misschien mooi meegenomen kan worden.
[ Voor 6% gewijzigd door Fietsbel op 02-07-2018 22:05 ]
39