Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Het beleid van V&A is al vaker aan bod gekomen, vooral het gedeelte mbt handelaren etc. Dat er ruimte is voor verbetering is wel overduidelijk. Zojuist maakte ik melding van een foutieve productkoppeling, het was een ouder model iMac met productkoppeling van een recenter model. In de melding ook duidelijk aangegeven wat de verschillen zijn. Kreeg zojuist de notificatie met "De melding is afgehandeld" , ik bekijk de advertentie en er is (weer) niks gedaan met de melding.

Is het incorrect om een melding te maken van een verkeerde productkoppeling? (ene keer passen jullie het wel aan, andere keren niet) , willen jullie geen feedback? Is het teveel werk om de koppeling te verwijderen? Waar gaat het mis?

@Ginz , ik tag je even omdat V&A al op je lijst staat en dit punt misschien mooi meegenomen kan worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Fietsbel op 02-07-2018 22:05 ]

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 12:52

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ja, V&A staat op mijn lijst en ik heb er vandaag weer een goed gesprek over gehad, maar ik verwacht niet dat we dat binnen nu en een paar weken kunnen oplossen.

Maar, staat hoog op mijn lijst.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acermoi
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 31-01-2023
Viel mij ook op dat er onderop advertenties bij "Gebruiksvoorwaarden V&A" niets meer staat wat V&A aangaat? De oude voorwaarden zijn verdwenen en je komt uit op het Pricewatch verhaal met een orphaned
"Vraag & Aanbod" kop er boven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 19:04

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

acermoi schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:29:
Viel mij ook op dat er onderop advertenties bij "Gebruiksvoorwaarden V&A" niets meer staat wat V&A aangaat? De oude voorwaarden zijn verdwenen en je komt uit op het Pricewatch verhaal met een orphaned
"Vraag & Aanbod" kop er boven.
Heb ik gisteren ook gezien en gemeld in de bugs deel van het forum

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Ginz schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 00:11:
Ja, V&A staat op mijn lijst en ik heb er vandaag weer een goed gesprek over gehad, maar ik verwacht niet dat we dat binnen nu en een paar weken kunnen oplossen.

Maar, staat hoog op mijn lijst.
In de afgelopen weken was het beleid weer zoals het weer, soms wel en soms geen zon aka consistent moderatie beleid.

Zo was er een verkoper die chinese kabeltjes had gekoppeld aan merk kabels (uiteraard de duurste in de lijst zodat zijn vraagprijs een koopje leek) , melding van gemaakt en de koppeling is gecorrigeerd door een moderator. OEM Windows licenties worden ook vaak keurig netjes uit V&A gehaald. Zo zijn er wel meer goede dingen.

Vandaag stond de wind de andere kant, een mac uit jaar 0 was gekoppeld met een 2017 model. Melding van gemaakt en product koppeling blijft staan. Verkoper van OEM Windows licenties, blijft ook staan. Nu valt er voor de OEM licenties wellicht een reden te vinden. Maar de productkoppeling behouden van de iMac is echt onzin.

Net zoals in mijn oorspronkelijk post gaat het niet zozeer om het beleid van verkopers in V&A (waar je mij het meeste over hoort) maar over het gemakzucht en inconsistentie waar V&A in het algemeen last van heeft.
Ik voel mij veel ontmoedigd om uberhaupt nog een melding te maken en ik zal voorlopig ook geen er geen energie meer in stoppen omdat het toch tevergeefs is.

39