Toon posts:

AMD 1200 koelen enzo...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje die waarschijnlijk al vaker gesteld zal zijn... :?

Ik ben de bezitter van een AMD 1200, met 512MB 133mhz, Asus A7V mobo. *trots* :+
Nu wilde ik een en ander OC'en, maar ik heb geen zin in dat toast-luchtje.. wie heeft er ervaring met het OC'en van deze dingetjes en weet de maximale instellingen zonder dat het extreem warm wordt..???
En weet iemand een site/winkel waar er goeie (stille) luchtkoelers te vinden zijn? die goedkope sh*t die er nu in zit koelt voor geen meter..
Waterkoeling hoeft van mij nog niet zo :))

bij voorbaat dank :)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:43

Epsilon

ga de search gebruiken.

dit is wel 100 keer erop geweest

Verwijderd

Kijk eens in de pricewatch op www.tweakers.net daar is een sectie overclocking&cooling.

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/19

Verwijderd

UTFS

gewoon ff die online oc shops langswippe

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

bestaan d'r geen koelers die totaal uit zilver bestaan? aangezien zilver de beste warmtegeleiding heeft

iStockphoto

Verwijderd

Topicstarter
mjah ik bedoelde eigenlijk of iemand een 1200 in handen gehad heeft, of het a7v mobo wanneer die flipt

een vriend van me heeft al eens z'n mobo opgeblazen :) (sukkol) |:(

thnx in ieder geval

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 17:24 schreef cheshire87 het volgende:
totaal uit zilver bestaan?
Geld over??

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 17:29 schreef GJBreet het volgende:

[..]

Geld over??
Hehe, moet je wel minder zuiver zilver hebben idd, minder karaats, anders is het niet goed voor je €€€

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05 21:09
Dit gaat er al op lijken:
Akasa Silver Mountain

Geheel nieuw en nog bijna nergens te krijgen is deze Akasa Silver Mountain. Een 'all-copper' cooler die verzilverd is, dit om een nog betere warmte afgifte te krijgen. Van deze cooler is vooralsnog maar één uitvoering te verkrijgen, maar deze is wel voorzien van een Delta AFB-60HP Black Label fan die een toerental heeft van 7000 +/- 15%.

Om u een indruk te geven hoe glad de onderkant van deze cooler wel niet is, ziet u hiernaast een foto die genomen is van de onderkant. Digitale Fotocamera kenners zullen wellicht de Olympus C-1 in spiegelde onderkant herkennen.

De cooler wordt standaard geleverd met een hersluitbaar tubetje warmetegeleidende pasta.

Akasa Silver Moutain fl. 110,= incl. BTW, excl. verzendkosten
Afbeeldingslocatie: http://www.breetcomputers.nl/Pics/Silver_Mountain_zijkant.jpg

Te bestellen bij breet computers. http://www.breetcomputers.nl/

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 17:18 schreef kratje het volgende:

Ik ben de bezitter van een AMD 1200, met 512MB 133mhz, Asus A7V mobo. *trots* :+
Als je zo trots bent waarom overclocken anyway? >:)

Verwijderd

die preseerde slechter als de swiftech en ThermalRight sk-6 heb ik ergens gehoord...

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-02 15:37

AleXtc

Wannabe Pirat

Op dinsdag 17 juli 2001 17:24 schreef cheshire87 het volgende:
bestaan d'r geen koelers die totaal uit zilver bestaan? aangezien zilver de beste warmtegeleiding heeft
:?:?:? Helloooooooo. Heb jij de centrale bank in je achtertuin ofzo?? Zeker weer eentje met een rijke pappie!! :p

Verwijderd

Dat klopt, qua prestaties blijft de Silver Mountain achter bij de MC462 en de SK6. Maar de Silver Mountain is wel goedkoper dan de SK6 en de MC462.

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 17:29 schreef kratje het volgende:
mjah ik bedoelde eigenlijk of iemand een 1200 in handen gehad heeft, of het a7v mobo wanneer die flipt

een vriend van me heeft al eens z'n mobo opgeblazen :) (sukkol) |:(

thnx in ieder geval
ja heeeel veeeel mensen hebben ervaring met de TB1200 en nog meer met de a7v, weer wat minder met de combinatie, maar er zijn geen speciale regels voor jouw setup...
Pagina: 1