Hallo,
Ik heb eerder een topic gemaakt alleen heb er toen later voor gekozen er niet mee door te gaan.
Vandaar dat ik een nieuw topic open met een build en met een paar vragen.
Mijn laptop is gesneuveld en ik wou graag vanavond de pc bestellen en laten samenstellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk **Gamen, streamen, mailen, boekhouding ( makelaar ), film kijken, muziek luisteren onder het gamen en onder het gamen kijken naar andere stream.** Mijn vriendin gebruikt sketcher,pohotshop,illustrator en indesign dit komt er dan ook op mocht ze achter mijn bureau willen werken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro exl. beeldscherm, muis, headset..
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en Headset
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Persoonlijk wil ik graag gamen streamen en muziek luisteren tegelijkertijd dus de CPU die ik gekozen heb lijkt mij een goede keuze. Daarnaast ga ik 2 van dezelfde beeldschermen kopen met beugel. Voor de rest van mijn lijst met componenten die ik heb samengesteld heb ik niet te veel kennis van.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, en ik sta open voor alles..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De computer komt in de woonkamer dus het geluid moet draagbaar zijn voor mijn vriendin die achter mij meestal film kijkt. Ik laat hem samenstellen door alternate of Azerty en koop daar bij ook de windows licentie
Ga je overklokken?
Als ik het goed heb valt de CPU niet te overklokken dit kan ik fout hebben. Maar nee misschien in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag weten of met deze build mijn eisen mogelijk zijn. En ik met 2 schermen kan gamen+stream kijken. En dat ik de komende 5 jaar de nieuwste games aankan. De videokaart die ik heb gekozen is die wel goed genoeg of kan ik er beter wat extra geld voor neerleggen.
Klopt mijn build met de artikelen die ik bestel?
https://azerty.nl/basket/...xO2k6MjM1ODY0NjtpOjE7fQ==
Ik heb eerder een topic gemaakt alleen heb er toen later voor gekozen er niet mee door te gaan.
Vandaar dat ik een nieuw topic open met een build en met een paar vragen.
Mijn laptop is gesneuveld en ik wou graag vanavond de pc bestellen en laten samenstellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk **Gamen, streamen, mailen, boekhouding ( makelaar ), film kijken, muziek luisteren onder het gamen en onder het gamen kijken naar andere stream.** Mijn vriendin gebruikt sketcher,pohotshop,illustrator en indesign dit komt er dan ook op mocht ze achter mijn bureau willen werken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro exl. beeldscherm, muis, headset..
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en Headset
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Persoonlijk wil ik graag gamen streamen en muziek luisteren tegelijkertijd dus de CPU die ik gekozen heb lijkt mij een goede keuze. Daarnaast ga ik 2 van dezelfde beeldschermen kopen met beugel. Voor de rest van mijn lijst met componenten die ik heb samengesteld heb ik niet te veel kennis van.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, en ik sta open voor alles..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De computer komt in de woonkamer dus het geluid moet draagbaar zijn voor mijn vriendin die achter mij meestal film kijkt. Ik laat hem samenstellen door alternate of Azerty en koop daar bij ook de windows licentie
Ga je overklokken?
Als ik het goed heb valt de CPU niet te overklokken dit kan ik fout hebben. Maar nee misschien in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag weten of met deze build mijn eisen mogelijk zijn. En ik met 2 schermen kan gamen+stream kijken. En dat ik de komende 5 jaar de nieuwste games aankan. De videokaart die ik heb gekozen is die wel goed genoeg of kan ik er beter wat extra geld voor neerleggen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700 Boxed | € 290,66 | € 290,66 |
| 1 | MSI Z370 Gaming Plus | € 123,- | € 123,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 339,- | € 339,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 59,29 | € 59,29 |
| 1 | Fractal Design Define S - Window | € 66,- | € 66,- |
| 1 | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 71,90 | € 71,90 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 154,65 | € 154,65 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 88,90 | € 88,90 |
| 1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 111,80 | € 111,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.305,20 | |
Klopt mijn build met de artikelen die ik bestel?
https://azerty.nl/basket/...xO2k6MjM1ODY0NjtpOjE7fQ==