welk soort subwoofer kan ik aansluiten op mijn versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 440 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scjagel
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 02-08-2023
ik wil graag een subwoofer bij mijn set van boxen en versterker maar weet niet welk soort ik dan nodig heb... actief? en hoe sluit ik deze aan? ik ben een beginner dus graag simpele uitleg!

ik heb een power dynamic pda-b1500 versterker met twee max 15 inch boxen van 1000 watt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:14
Bij nader inzien denk ik dat je beter zelf even de handen uit de mouwen kunt steken en een handleiding van een willekeurige subwoofer erbij pakken. Ik ben vrij zeker dat je antwoord daar wel in staat.

Of even zoeken op Google. Het is wel heel makkelijk om het hier te vragen met toevoeging dat je een leek bent, maar juist dan is het beter dingen zelf te leren ipv dat anderen het voorkauwen.

[ Voor 198% gewijzigd door LA-384 op 02-07-2018 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scjagel
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 02-08-2023
ik snap ook wel hoe ik een kabeltje moet aansluiten maar mijn vraag is meer of ik een passiefe subwoofer met een tussenfilter moet aansluiten of een actieve speaker bij mijn versterker aan kan sluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Goede topics leveren goede reacties op maar dit is allesbehalve een goed topic. Voor het aanmaken van eventuele toekomstige topics verwijs ik je naar Het algemeen beleid #topicplaatsen. Zoals je merkt, levert het in deze vorm niets op en gaat het bij deze op slot.

Dit topic is gesloten.