Nou zoals het subject al zegt: Ik krijg mijn V3800 niet aan het capturen op m'n broer's systeem...
nou, ff chronologish: -Ik heb eenruime tijd geleden die kaart geahd, en daar werkte hij altijd perfect. nu is hij sinds een week of 2 geplaatst in mijn broer's systeem (Gigabyte ??? Mobo - AMD K6/2-450 - 96 Mb RAM) hij werkt op zich perfect (2d/3D/TV-in/TV-out werkt) maar ik kan niet capturen, hij krijgt een melding:
nou, ff chronologish: -Ik heb eenruime tijd geleden die kaart geahd, en daar werkte hij altijd perfect. nu is hij sinds een week of 2 geplaatst in mijn broer's systeem (Gigabyte ??? Mobo - AMD K6/2-450 - 96 Mb RAM) hij werkt op zich perfect (2d/3D/TV-in/TV-out werkt) maar ik kan niet capturen, hij krijgt een melding:
Natuurlijk dit gedaan, lijkt allemaal goed, maar het werkt niet... herinstaleren werkt niet, zelfs windows er opnieuw op werkt niet. 'k heb ook verschillende versies gebruikt, ook geen zin... dus nou mijn vraag: hoe krijg ik dit aan de gang??Connecting to capture driver occur error!
Please check your capture driver is correctly installed or not, then restart Windows to reset your capture driver.
If nothing is written below, I was the last to reply...