Whehehe... m'n V3800 wil niet capturen...

Pagina: 1
Acties:

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Topicstarter
Nou zoals het subject al zegt: Ik krijg mijn V3800 niet aan het capturen op m'n broer's systeem...

nou, ff chronologish: -Ik heb eenruime tijd geleden die kaart geahd, en daar werkte hij altijd perfect. nu is hij sinds een week of 2 geplaatst in mijn broer's systeem (Gigabyte ??? Mobo - AMD K6/2-450 - 96 Mb RAM) hij werkt op zich perfect (2d/3D/TV-in/TV-out werkt) maar ik kan niet capturen, hij krijgt een melding:
Connecting to capture driver occur error!

Please check your capture driver is correctly installed or not, then restart Windows to reset your capture driver.
Natuurlijk dit gedaan, lijkt allemaal goed, maar het werkt niet... herinstaleren werkt niet, zelfs windows er opnieuw op werkt niet. 'k heb ook verschillende versies gebruikt, ook geen zin... dus nou mijn vraag: hoe krijg ik dit aan de gang??

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

Naast de Asus Live! capture drivers heb je ook de Asus drivers zelf nodig; met de standaard NVidia detonator drivers kun je helaas niet capturen. Is dat het misschien?

Asus is nu bij detonator-3.84 gebaseerde drivers, check voor links etc. mijn homepage ("always under construction"):
http://utopia.knoware.nl/users/gerardk/hardware/asusv3800tvr.html

Let ook even op mijn zelf-gebakken bios-update 2.05.19.03 voor de V3800TVR!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Topicstarter
Ja, dat ie met de Nvidia drivers niet werkt wist ik... maar zelfs met de verschillende Asus Drivers (2.25 en 3.??) werkt het niet... ik heb ook al verschillende biossen (voor de Asus dan wel) geprobeerd... maar niks... 'k zal eens kijken op die pagina van jou...

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

Oeps, sorry, die 3.84 beta link op mijn site blijkt (hoewel de file op de Asus site staat) gewoon een standaard NVidia reference te zijn, dus ZONDER capture-functies (ik krijg alleen maar groen beeld tenminste).
De 3.75 van Asus doet het bij mij WEL goed.

Heb even gecheckt, hier draai ik mee:
- Asus 3.75
- Live capture 4.01b
- Bios 2.05.19.03 (maar moet niet uitmaken omdat ie het in het andere systeem wel deed)
- DirectX 7.0a (kweenie of dat er nog wat mee te maken heeft...)

Verwijderd

heb deze melding ook wel eens....is een groot raadsel.
ligt niet aan drivers ofzo...lijkt wel of ie hem af en toe gewoon niet pakt.

bij mij wil nog wel eens helpen de video in kabel eruit te halen, ff poetsen en er weer in te stoppen.
anders doet ie het wel weer na een reboot...

het zuigt maar het is niet anders ben ik bang. :/

Verwijderd

Heb je al eens geprobeerd met VirtualDub (gratis!) te capturen i.p.v. Asus-live?
Sinds ik dat programmaatje ontdekt heb, gebruik ik Asus Live nooit meer!

http://www.geocities.com/virtualdub/
Pagina: 1