steam- games blijven actief

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:01
Mijn vraag
Ik heb steam enkele dagen geleden moeten herinstalleren, en sindsdien heb ik het probleem dat de meeste (maar niet alle) games actief blijven nadat ik ze sluit, wat ik ervoor niet had. Enige optie is dan via taakbeheer steam hardhandig sluiten. Nu is het zelfs zo erg geworden dat sommige games l actief staan zodra ik ingelogd ben...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
.Al geprobeerd te reinstallen, run as administrator, downloadcache clearen, ... geen idee hoe het te fixen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:17
Heb je ook al gezocht op internet? Staan verschillende oplossingen:

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ja dat heb ik gedaan.... Het probleem is trouwens niet dat steam op de background blijft, het probleem zijn de games die op actief blijven staan na afsluiten en niet in taakbeheer te zien zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
AntiChrist7 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 16:20:
Ja dat heb ik gedaan.... Het probleem is trouwens niet dat steam op de background blijft, het probleem zijn de games die op actief blijven staan na afsluiten en niet in taakbeheer te zien zijn
Dan heb je hier alsnog veel oplossingen. ( veel voorkomend probleem met veel verschillende oplossingen )

https://www.google.nl/sea...b..0.0.0....0._ACp31dU7bY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ja en ze zeggen bijna allemaal hetzelfde: ga in taakbeheer en sluit het zo, wat a) een noodoplossing is, en b) niet altijd werkt, want ik zit hier letterlijk naar een "toegang geweigerd" te kijken als ik via taakbeheer ga, en rest me enkel een totale reset van de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Je hebt geen admin rechten op je PC? ( dus je mag via taakbeheer het niet afsluiten, gezien je een toegang geweigerd melding krijgt )

Daarnaast staan hier nog wat tips:

https://support.steampowe...le.php?ref=9764-ijvm-3291

Er is geen specifieke oplossing. Steam kan nogal soms een draak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 17:43
Kan je Steam wel starten als Administrator?

En ik vind het raar dat je zelf geen Administrator bent op je eigen machine.
Dat is toch wel het minst wat je moet zijn om troubleshooting te kunnen uitvoeren.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Pagina: 1