Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga de opleiding Server-Beheer/ICT-beheer doen op niveau 4. Ik moet dus servers kunnen runnen en ik zou het ook graag willen gebruiken voor gamen in mijn vrije tijd. ( Vooral games zoals "Dead By daylight" en "Overwatch" en "Counter Strike: Global Offensive"
Wat is je budget?
Mijn budget is 1500
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ga mijn laptop veel meenemen met reizen naar en van school. Ik zal in de trein waarschijnlijk dingen aan school willen doen, maar het hoeft geen kleine laptop te zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zit te denken aan een laptop van 21 inch, ook zitten er bepaalde voorwaarden aan mijn laptop.
Systeemeisen
Om toegang te krijgen tot het draadloos netwerk en educatieve applicaties dient je laptop te voldoen aan
de volgende systeemeisen:
* Voor deze opleidingen gelden speciale laptopeisen. De laptop dient minimaal te voldoen aan de
volgende systeemeisen:
- harde schijf: minimaal 500 GB
- intern geheugen: minimaal 8 GB, uitbreidbaar tot 16 GB
- processor: Intel minimaal i5 CPU met virtualisatie (VTX techniek)
Het liefst zou ik ook een SSD willen. Liever ook geen 2e handse dingen. Ik weet niet of dit mogelijk is, dus bericht graag hieronder.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga de opleiding Server-Beheer/ICT-beheer doen op niveau 4. Ik moet dus servers kunnen runnen en ik zou het ook graag willen gebruiken voor gamen in mijn vrije tijd. ( Vooral games zoals "Dead By daylight" en "Overwatch" en "Counter Strike: Global Offensive"
Wat is je budget?
Mijn budget is 1500
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ga mijn laptop veel meenemen met reizen naar en van school. Ik zal in de trein waarschijnlijk dingen aan school willen doen, maar het hoeft geen kleine laptop te zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zit te denken aan een laptop van 21 inch, ook zitten er bepaalde voorwaarden aan mijn laptop.
Systeemeisen
Om toegang te krijgen tot het draadloos netwerk en educatieve applicaties dient je laptop te voldoen aan
de volgende systeemeisen:
* Voor deze opleidingen gelden speciale laptopeisen. De laptop dient minimaal te voldoen aan de
volgende systeemeisen:
- harde schijf: minimaal 500 GB
- intern geheugen: minimaal 8 GB, uitbreidbaar tot 16 GB
- processor: Intel minimaal i5 CPU met virtualisatie (VTX techniek)
Het liefst zou ik ook een SSD willen. Liever ook geen 2e handse dingen. Ik weet niet of dit mogelijk is, dus bericht graag hieronder.