Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga de opleiding Server-Beheer/ICT-beheer doen op niveau 4. Ik moet dus servers kunnen runnen en ik zou het ook graag willen gebruiken voor gamen in mijn vrije tijd. ( Vooral games zoals "Dead By daylight" en "Overwatch" en "Counter Strike: Global Offensive"

Wat is je budget?
Mijn budget is 1500

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ga mijn laptop veel meenemen met reizen naar en van school. Ik zal in de trein waarschijnlijk dingen aan school willen doen, maar het hoeft geen kleine laptop te zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zit te denken aan een laptop van 21 inch, ook zitten er bepaalde voorwaarden aan mijn laptop.

Systeemeisen
Om toegang te krijgen tot het draadloos netwerk en educatieve applicaties dient je laptop te voldoen aan
de volgende systeemeisen:
* Voor deze opleidingen gelden speciale laptopeisen. De laptop dient minimaal te voldoen aan de
volgende systeemeisen:
- harde schijf: minimaal 500 GB
- intern geheugen: minimaal 8 GB, uitbreidbaar tot 16 GB
- processor: Intel minimaal i5 CPU met virtualisatie (VTX techniek)

Het liefst zou ik ook een SSD willen. Liever ook geen 2e handse dingen. Ik weet niet of dit mogelijk is, dus bericht graag hieronder.

Beste antwoord (via Verwijderd op 03-07-2018 00:26)

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:08

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

In de pricewatch staan niet eens laptops van dat formaat. Grootste is 18,4" en die liggen een dikke 2k boven jouw budget...

Ik zou lekker voor de Dell XPS 15 gaan. Met een i7 en 16GB uiteraard. Goede allrounder. Komt met een GTX 1050 en daar kun je die games op 1080p goed op gamen.

[ Voor 39% gewijzigd door Techno Overlord op 02-07-2018 15:42 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Alle reacties

Verwijderd

Een 21 inch laptop is wel erg groot om mee te nemen toch?

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11 14:50
Verwijderd schreef op maandag 2 juli 2018 @ 15:25:
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga de opleiding Server-Beheer/ICT-beheer doen op niveau 4. Ik moet dus servers kunnen runnen en ik zou het ook graag willen gebruiken voor gamen in mijn vrije tijd. ( Vooral games zoals "Dead By daylight" en "Overwatch" en "Counter Strike: Global Offensive"

<knip>

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ga mijn laptop veel meenemen met reizen naar en van school. Ik zal in de trein waarschijnlijk dingen aan school willen doen, maar het hoeft geen kleine laptop te zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zit te denken aan een laptop van 21 inch, ook zitten er bepaalde voorwaarden aan mijn laptop.

Systeemeisen
<knip>

Het liefst zou ik ook een SSD willen. Liever ook geen 2e handse dingen. Ik weet niet of dit mogelijk is, dus bericht graag hieronder.
Je geeft aan dat je VM's moet draaien en wilt gamen op je laptop, dat kan maar dan heb je een laptop nodig met dedicated videokaart. Let wel op dat een 21 inch laptop echt enorm zwaar is voor als je veel moet reizen. Een laptop van 15 - 17 inch is qua dat velen malen fijner.

De systeemeisen die gesteld worden zijn vrij algemeen. De meeste i5/i7 processoren ondersteunen tegenwoordig VT-x, dus dat is niet per se een probleem. Voor de virtualisatie adviseer ik zeker wel 16GB geheugen. Een SSD wordt tegenwoordig vaak meegeleverd, maar hier moet je wel even op letten.

Wat heb je zelf eigenlijk gevonden?

Acties:
  • Beste antwoord

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:08

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

In de pricewatch staan niet eens laptops van dat formaat. Grootste is 18,4" en die liggen een dikke 2k boven jouw budget...

Ik zou lekker voor de Dell XPS 15 gaan. Met een i7 en 16GB uiteraard. Goede allrounder. Komt met een GTX 1050 en daar kun je die games op 1080p goed op gamen.

[ Voor 39% gewijzigd door Techno Overlord op 02-07-2018 15:42 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd categorie: Laptops
Hier kun je zelf je wensen instellen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe sluit ik dit topic?
Pagina: 1