[hosting VPS] Managed met Jango support

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scottymks
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-01-2022
Goedemiddag,

Ik ben werkzaam bij een onsultancy organisatie, momenteel zijn we ver met de ontwikkeling van een nieuwe website die draait op het Jango platform. Ik ben op zoek naar een managed VPS server die ook ondersteuning verleent voor Jango, in Nederland. De enige die ik tot nu toe kon vinden is True, echter is de setup tijd te lang (3.5 weken), en we moeten ASAP online.

Heeft iemand een tip voor een goede managed VPS hosting provider? Andere eisen zijn volledige root toegang, automatische backups en een snelle machine (4 cores, 8gb en SSD). Ik merk dat Jango nog niet breed ondersteund wordt in de SLA's.

Alvast dank voor de hulp _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 21:10
Managed en toch root support willen hebben.
Gaan die twee wel samen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-10 13:52
scottymks schreef op maandag 2 juli 2018 @ 15:22:
Ik ben werkzaam bij een onsultancy organisatie, momenteel zijn we ver met de ontwikkeling van een nieuwe website die draait op het Jango platform. Ik ben op zoek naar een managed VPS server die ook ondersteuning verleent voor Jango, in Nederland. De enige die ik tot nu toe kon vinden is True, echter is de setup tijd te lang (3.5 weken), en we moeten ASAP online.
Sorry dat ik dit zeg, maar dit klinkt erg als een onprofessioneel. Ik ga er even vanuit dat je bij een consultancy organisatie werkt (onsultancy :? ). Als je dan ver in de ontwikkeling zit voor een nieuwe website en je gaat dan pas nadenken over je hosting, dan zou ik serieus vragen gaan stellen over de kwaliteit van jullie.

En bedoel je Jango of misschien Django? Jango Framework is tamelijk onbekend in google.
Heeft iemand een tip voor een goede managed VPS hosting provider? Andere eisen zijn volledige root toegang, automatische backups en een snelle machine (4 cores, 8gb en SSD). Ik merk dat Jango nog niet breed ondersteund wordt in de SLA's.
Root vs Managed klopt al niet. Misschien zou je eens moeten uitzoeken wat met Managed bedoelt wordt?
Daar naast, je spreekt hier over SLA's... Maar wat voor een SLA's zoek je?
Daarnaast 4 cores, 8GB memory en een SSD, dat is vrij globaal en zegt vrij weinig over je bezochte SLA.

Volgens mij gaat er iets goed fout in jullie project, opdracht of de vragen vanuit jullie klant.

sorry dat ik het zeg, maar ben jij de juiste persoon om hiermee aan de slag te gaan?, No offense meant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik ben niet bekend met Jango? Bedoel je niet Django?

Diegene die deze website bouwt, weet niet hoe hij hosting kan regelen? En wie doet het onderhoud?
Of wil je zo goedkoop als mogelijk op de eerste rij zitten? Je kunt namelijk prima tegen een vriendelijke prijs één VPS huren en daar Python (incl. Django support) op installeren.

Verder deel ik inderdaad de mening van @Rolfie, als je hier niks vanaf weet, wat blijft uit je TS, dan zou ik stoppen en dit aan iemand/partij overlaten die er wel verstand van heeft. Het hele SLA verhaal snap ik ook niet veel van.

@webgangster Dat is gewoon mogelijk. Ik weet niet of TS dit bedoeld, maar je kunt onderhoud (komt meestal neer op updates/upgrades) uitbesteden aan de hostingpartij. Zelf heb je dan nog steeds root-access, echter zou ik dit nooit doen omdat de hostingprovider niet bekend is met je platform/maatwerk. Beter zou zijn dat je één partij kiest die dit allemaal voor je regelt. Kost een beetje meer, maar dan zit je wel beter. Als die partij dat niet doet, weet ik niet of ik voor deze partij had gekozen.

[ Voor 71% gewijzigd door HollowGamer op 02-07-2018 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scottymks
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-01-2022
Lezen jullie überhaupt elkaar comments voordat je antwoordt?
Bedankt voor de 'hulp'!

[ Voor 3% gewijzigd door scottymks op 11-07-2018 15:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
scottymks schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 15:25:
Heb jij gezien op welk tijdstip ze zijn gepost en hoeveel tijd het kost om zo'n lang verhaal te typen?
Think before you act...

Ik raad je aan wat professionals te consulteren.

[ Voor 3% gewijzigd door DJMaze op 11-07-2018 15:44 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-10 13:52
Bedankt voor de 'hulp'!
Graag gedaan hoor.

Het was mij een groot plezier om even mijn tijd aan jouw vragen te besteden. Dit zodat jij mogelijk antwoorden kreeg op de jouw gestelde vragen die je hier poste. O-)

Afgezien je geen enkele feedback hebt gegeven op onze weder vragen of opmerkingen. En we dus eigenlijk nog steeds geen idee hebben waar je precies mee bezig bent.

Ik zeg dus :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-10 20:02

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Bedankt voor de 'hulp'!
En hoe denk je op deze manier nog hulp te krijgen? Jij hebt een probleem, komt met een halfbakken vraag, en als je dan antwoord krijgt wat je niet aanstaat, dan ga je lullig doen?

Als je echt spoed hebt, dan pak je eerst een niet managed server, en doe je alles zelf, en migreer je later naar een managed oplossing (als je hem kan vinden).
Pagina: 1