Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wopper89
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
Mijn Samsung Galaxy S7 is onlangs opgewaardeerd naar Android Oreo.

Sindsdien verdwijnt mijn WhatsApp-media continu. Een foto die ik vannochtend heb gestuurd, is nu foetsie. Niet meer te zien in WhatsApp, maar ook niet in de WhatsApp- folder via ES File Explorer.

Het lijkt erop dat Android zelf bepaalde data weggooit sinds de upgrade... maar hoe schakel ik dit uit???

[Edit] Ik heb via Google gezocht naar mensen die hetzelfde probleem melden. Wel een aantal kunnen vinden, maar niet rechtstreeks gerelateerd aan Android Oreo. Daarnaast wordt die mensen vaak geadviseerd hun telefoon te resetten (factory defaults), wat ik liever wil vermijden.

In de settings van mijn telefoon kom ik niets tegen dat dit fenomeen kan verklaren. Ook heb ik geen auto-cleaner software draaien, waar ik me van bewust ben.

[ Voor 37% gewijzigd door Wopper89 op 02-07-2018 17:09 . Reden: Onvolledig ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Wopper89 Je openingspost voldoet momenteel niet (helemaal) aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Wat we verwachten kan je vinden in: Het algemeen beleid #quickstart.

Zou je dus even je openingspost willen aanvullen met wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wopper89
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
Done