Mijn vraag:
Vorige maand voor mij en mijn vrouw een overstap met nummerbehoud aangevraagd en vandaag daadwerkelijk overgegaan naar Simpel. Alles ging soepel en verliep via afspraak.
Echter krijg ik nu de APN instellingen waar de internetinstellingen en MMS instellingen in staan van de oude provider niet verwijdert.
Als ik een 2de APN instelling aanmaak (ik kan de oude dus niet verwijdert krijgen) en daarna rechtsbovenaan op die 3 punten klik en dan klik op standaardinstellingen herstellen wist hij de nieuwe APN en staat alleen de oude er weer in.
Mijn concrete vragen zijn:
- Hoe verwijder je de oude APN instellingen (internet en MMS instellingen)?
- Hoe zorg je ervoor dat de nieuwe APN instellingen de standaard instelling wordt?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Huawei P9 Lite met android 7 (beide dezelfde telefoon).
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Gezocht via google en tweakers, echter geen oplossing kunnen vinden.
Vorige maand voor mij en mijn vrouw een overstap met nummerbehoud aangevraagd en vandaag daadwerkelijk overgegaan naar Simpel. Alles ging soepel en verliep via afspraak.
Echter krijg ik nu de APN instellingen waar de internetinstellingen en MMS instellingen in staan van de oude provider niet verwijdert.
Als ik een 2de APN instelling aanmaak (ik kan de oude dus niet verwijdert krijgen) en daarna rechtsbovenaan op die 3 punten klik en dan klik op standaardinstellingen herstellen wist hij de nieuwe APN en staat alleen de oude er weer in.
Mijn concrete vragen zijn:
- Hoe verwijder je de oude APN instellingen (internet en MMS instellingen)?
- Hoe zorg je ervoor dat de nieuwe APN instellingen de standaard instelling wordt?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Huawei P9 Lite met android 7 (beide dezelfde telefoon).
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Gezocht via google en tweakers, echter geen oplossing kunnen vinden.
[ Voor 23% gewijzigd door knorde op 02-07-2018 14:32 ]
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl