[Wordpress] bezoekers voor één artikel/post laten betalen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopThaDoctor
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-08 14:43
Ik ben van plan mijn website te verdelen in gratis content en content waarvoor bezoekers een klein bedrag betalen via iDeal. Daarbij kan de bezoeker kiezen tussen

1) een abonnement waarbij je toegang tot alle artikelen krijgt voor een bepaalde periode

2) een eenmalige betaling doen voor maar één artikel.

Is dit (relatief) eenvoudig voor elkaar te krijgen of maak ik het mezelf erg moelijk?

[ Voor 36% gewijzigd door SnoopThaDoctor op 02-07-2018 15:06 ]

Beste antwoord (via SnoopThaDoctor op 02-07-2018 15:06)

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:14

JJ93

Error 418

Klein bedrag en iDeal is niet echt een goede combinatie. Bij Mollie betaal je 29 cent per transactie. Plus 21% BTW. Bij een artikel van 99 cent hou je dan minder dan 53 cent over, net iets meer dan de helft.

Niks voor niks hebben alle grote publishers een abonnementsmodel.

Ik kan niet direct een kant-en-klare oplossing voor je vinden. Wel zou je met WooCommerce een PDF kunnen verkopen van het artikel.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:24

PVO

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:14

JJ93

Error 418

Klein bedrag en iDeal is niet echt een goede combinatie. Bij Mollie betaal je 29 cent per transactie. Plus 21% BTW. Bij een artikel van 99 cent hou je dan minder dan 53 cent over, net iets meer dan de helft.

Niks voor niks hebben alle grote publishers een abonnementsmodel.

Ik kan niet direct een kant-en-klare oplossing voor je vinden. Wel zou je met WooCommerce een PDF kunnen verkopen van het artikel.