Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heb reeds een offerte liggen voor zonnepanelen, nou bestaat mijn dak op het zuiden uit 2 delen 1 deel is 3,3 bij 5,3 en het 2e deel is 1,3 bij 5,3 .
Alles was in orde, mooie prijs ,bellen ze later op dat er een fout gemaakt is, dat men dit ziet als 2 daken en de kosten dus hoger zal zijn dan eerst beschreven .

Nu mijn vraag , is dit gewoon 1 dak, of toch 2 daken ?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 18:10

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En wat was de uitleg over "2 daken" waarom het duurder werd?

Ik kan op basis van jouw post niet inschatten of het ene deel vlak ligt en het andere deel loodrecht. Ook niet of de offerte is uitgebracht na schouwing of door de telefoon "gemeten".

Het staat je vrij andere leveranciers langs te laten komen om een betere/mooie offerte uit te brengen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je bedoelt dat het dak niet doorloopt? Zit er enkel hoogteverschil in? Ik kan me voorstellen dat het dan iets meer werk is. Hoe groot is het prijsverschil? dan en waar gaan de extra kosten in zitten?

@Verwijderd Zoals je ziet roept je post meer vragen op dan dat het beantwoord ;) Graag meer informatie geven, anders kun je moeilijk geholpen worden.

[ Voor 27% gewijzigd door Room42 op 01-07-2018 22:34 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Het zijn beide schuine dak delen, bovenste deel is van de zolder 1,3X5,3,
Daar onder zit over de lengte een raam (onderbreking) 40cm hoog
Dan komt het grote dak deel 3,3X5,3 .

Het gaat eigenlijk om huren, dus zou dan 6 euro p/m meer betalen dan eerst gerekend was.

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:48

Barrycade

Through the...

Tja als het echt allemaal raam is is het lastig(er) om de panelen in serie/parallel te leggen omdat ze dan de draden knap langs dat raam moeten krijgen. Denk dat ze nu voor 2 verschillende strings gaan dus waarschijnlijk 2 mpp omvormer. Dus daardoor duurder.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 18:10

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

€6/maand extra klinkt als "niet veel" maar wat is de verwachte opbrengst?

Zoals @Barrycade aangeeft, zijn er inderdaad redenen waarom het als 2 aparte installaties gezien moet worden.

Als je opbrengst maandelijks maar 20€ is, dan zijn je meerkosten fors maar als je maandelijks €400 binnenhengelt, waar hebben we het dan over?

Besides, je huurt. Eigen kosten 0. "Gratis" stroomvoorziening. Of €6/maand. Ik zie het probleem niet helemaal?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• busscherski
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:36
6 euro extra per maand bovenop de prijs die je al had om 3 panelen extra te leggen?
ik weet niet wat die 3 kosten maar 3 panelen van 270 Wp gaan zo`n 729 kWh per jaar produceren. Bij 20 cent per kWh is dat 12 euro per maand productie...

7,945 kWp, Atlantic Explorer 3 270 coil, 5 kW Panasonic monobloc H serie, Tesla Model Y RWD (2024)

Pagina: 1