Toon posts:

Counterstrike + Proxy???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He mensuh,

ik zit nu doordeweeks op mijn stageplek i.p.v. thuis CS te spelen. Heb ik dus geprobeerd om hier CS te spelen, maar de Proxy blocked 'em ;(. Zijn er misschien sites of weet iemand misschien een mogelijkheid zodat ik met CS door de vrij-staande poort kan? Een commando voor in de console bijvoorbeeld?

Alle hulp is welkom, ben nogal verslaafd weet je ;)... Als ik niet genoeg info heb gegeven, laat het me dan ff weten dan kan ik kijken wat ik kan verzamelen om een oplossing mogelijk te maken hehe...

Verwijderd

eeh poort 27005 d8 ik open zetten op de proxy... of mag je dat neit?

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op dinsdag 17 juli 2001 16:57 schreef DrWoetR het volgende:
Zijn er misschien sites of weet iemand misschien een mogelijkheid zodat ik met CS door de vrij-staande poort kan? Een commando voor in de console bijvoorbeeld?
Door je command line er zo uit te laten zien:
code:
1
D:\SIERRA\Half-Life\hl.exe -console +clientport xxxxxx

Dat is dus de link naar CS, wel ff xxxxx vervangen door de poort die je wilt gaan gebruiken.

Verder kan je ook gewoon "clientport xxxxxx" in je console intikken, maar dat moet dan elke keer opnieuw.

Voor het spelen van HL heb je standaard 27005 nodig, en voor het opvragen van server-list poort 27010, maar dat is niet echt belangrijk.

Verwijderd

Topicstarter
Hm... bedankt voor de tip jongens, ik heb nu port 27005 openstaan op de proxy... Maareh... Als ik HL installeer, komt ie ook niet verder! Want als ik de update wil installeren, lukt dat niet vanwege die KL*T* proxy weer!!! Ik heb geprobeerd op het Internet te zoeken naar een update zodat ik em op de normale manier kan downen, maar kan em niet vinden... Iemand toevallig een link voor mij???

Edit: sorry maar ff iets testen...

• killah
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:14
www.counter-strike.net staan de meeste files wel

Verwijderd

heeft iemand ervaringen met winproxy want ik wil over die proxy cs spelen maar weet miet hoe....

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
gebruik winroute lite.... supersimpel
www.winroute.com

Verwijderd

nee liever niet er zitten meerdere mensen op mn proxy dusseh andere oplossing?

Verwijderd

iemand een oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
OK, zit met het volgende probleem zoals ik bovenstaand al verteld heb. (Lees de eerste post van dit topic voor meer uitleg). Nu heeft een collega dus een poort opengezet op de proxy, namelijk 27005. Maar wat nu? Ik kan niet meer poorten openzetten, en dit moet volgens de meeste van jullie genoeg zijn. MAAR HOE MOET IK PVD NOU EEN GAME CONNECTEN!!!!!

Graag ff VOLLEDIG uitleg deze keer, want met half gerampeslamp kom ik ook nergens, dan heb ik liever helemaal geen info...

Verwijderd

RTFM >:)

http://www.planethalflife.com/half-life/faq.shtm

Van daar ff zoeken naar proxy of firewall en dan wat meer poortjes openzetten.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok, daar heb ik dus ook niets aan, maar toch bedankt aangezien je de enige bent die een reply heeft gepost :'(

Maar dat wat de persoon boven deze post mij heeft verteld, heb ik dus ook niets aan, veel te ingewikkeld (ja, ik ben een n00b hehe...) En dat van in de console typen "clientport xxxxx" werkt ook niet, want als ik eerst voor xxxxx 27010 intyp, kan ik alsnog geen serverlist downen... Heeft iemand een uitvoerbaar (!!!) tipje voor mij?

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02 19:55

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Hey DrWoetr :P

Is het niet gelukt met HLProxy?

Verwijderd

Topicstarter
Rancor, het ligt net ff ietsje anders. Dat programma, HLproxy, zou ik moeten installeren op de server, en laat dat nou net niet toegestaan zijn hier :'( Ik baal er wel van, want toen ik dat programma had gevonden had ik echt hoop opdat ik ook doordeweeks zou kunnen CSsen...

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Mag je ook geen winroute ofzo installeren op de server IPV de proxy? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik mag helemaal niets installeren op de server :'( Dus als ik het wil spelen, moet ik dat gewoon kunnen regelen door simpelweg een poort open te zetten en wat veranderingen in te voeren in CS zelf, op het werkstation...

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Hmmm... das niet te doen denk ik :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het op zich wel te doen is... Maar dat is zorg voor later, allereerst wil ik dit weekend kijken of ik een van jullie BmP'ers kan treffen dit weekend, op Wageningen of NWG server... En ik wacht nog steeds op een mailtje van Yfo, over BmP...

N.B: Sorry lui, beetje off-topic van mij...
Pagina: 1