Toon posts:

Ik zoek een LCD

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet eigenlijk niet of dit hier moet maar in elk geval het is gepost.

Ik ben op zoek naar iemand die mij tegen een redelijke (lees heel goedkoop)prijs aan een LCD schermpje kan helpen.
Het moet er eentje zijn met waar veel op kan zoals je kan zien op onderstaande url.
Het liefst van al zou ik een BLAUW verlicht schermpje hebben.
Is er iemand die er een heeft of die me een adres kan bezorgen waar ze ze verkopen?

Let wel ik woon in Belgie dus eventuele winkels en prijzen aub in Belgie en in Belgische frank opgeven.

Particulieren mogen in Nederland wonen dan valt dat te regelen met de post.

Verwijderd

heb je dit gisteren niet al gepost :?

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 13:44

Shift

[] Dual crazy []

Op dinsdag 17 juli 2001 16:46 schreef frosboy het volgende:
Particulieren mogen in Nederland wonen dan valt dat te regelen met de post.
[..]
:?

Verwijderd

Topicstarter
Wat snap je niet aan die zin?

Ik heb gisteren gepost wat ik allemaal van plan was om in mijn comp te steken.Nu heb ik de schema's en de uitleg nu zoek ik enkel nog de hardware.

Verwijderd

Waarom gebruik je de search hier niet? zodat je uit kan vinden dat die lcds bij eio.com vandaan komen.
en bestel je m daar niet zelf?? en een beetje onbeleefd wel van hij moet dit en hij moet dat, je mag blij zijn als iemand de moeite neemt je te helpen!

Verwijderd

www.crystalfonts.com was het toch?

• Area53
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-10-2025

Area53

I'am lost in space!!

Start een inkoop actie. :)

Dan maak je heel wat mensen blij. B-)

Verwijderd

Topicstarter
Daar is toch niets onbeleefd aan als ik voor die kwaliteit wil betalen.

Als ik tegen je schenen geschopt heb wil ik mij hiervoor excuseren

Verwijderd

er loopt een actie:
[topic=173835]

kan je meedoen

Verwijderd

Als je iets beter de search had gebruikt had je geweten dat niemand hier lcd's verkoopt maar dat als je mazzel hebt je wel kan meeliften bij bestellingen van andere mensen om zo de verzend kosten een beetje te drukken, en tevens "kwaliteit voor je geld?" "ik wil dat en dat en dat en dat maar het mag niet veel kosten", ik weet niet hoe het in belgie zit maar 9 van de 10 keer is lage prijs lage kwaliteit. Voor een dubbeltje op de 1e rang zit er zelden bij. hier heb je wat links van bedrijven die lcd's verkopen www.eio.com www.matrixorbital.com www.crystalfontz.com , ik hoop dat er wat naar je smaak in zit en dat je met iemand mee *MAG* liften (of beter nog zelf een nieuw pooltje opzet want de bestaande bestellingen zijn allemaal al weer een beetje ana hun eind geloof ik.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat die actie al gedaan is

Verwijderd

Topicstarter
Of beter nog heeft er iemand een idee uit welk toestel (ik hier zeer veel elektro rommel) ik een bruikbaar LCD schermpje kan slopen

Verwijderd

dat is natuurlijk een beetje moeilijke vraag, wij weten niet wat je hebt liggen, als je er nou ff dooeheen zoekt en er uitsloopt wat in de buurt komt.
Pagina: 1