Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Keuze configuratie laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Hoeksemad
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-11-2023
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben van plan de laptop als desktop vervanger te gebruiken in mijn appartement. Qua ruimte kan ik mijn desktop niet meer kwijt en is het besluit gekomen om te gaan shoppen naar een laptop.Qua formaat heb ik geen voorkeur.
Ik gebruik de pc / toekomstige laptop alleen voor voornamelijk gamen waarbij ik bijna alleen singleplayers speel (fallout, doom, witcher, gta V enz), wel speel ik enkele online games (overwatch, hearthstone, LoL)

De vraag;
Ik zit rond te kijken naar verschillende configuraties voor mijn wensen.
Waar zouden jullie voor kiezen een 7700HQ icm GTX 1070 of een 8750H icm GTX 1060?

Alle reacties

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:42
@Hoeksemad Behoort een all-in-one of mini-pc die je achter je monitor kan monteren ook tot de opties?

• Hoeksemad
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-11-2023
Balance schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:01:
@Hoeksemad Behoort een all-in-one of mini-pc die je achter je monitor kan monteren ook tot de opties?
Eigenlijk niet echt, ik heb in mijn appartement geen andere ruimte meer voor ergens een monitor neer te zetten dan op de eettafel, vandaar de reden dat ik wil kijken naar een laptop. Die is makkelijker op te bergen als ik bezoek krijg en ook mee te nemen.