Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn nieuwe systeem mijn muziekproducties verbeteren. Ik loop er nu vaak tegenaan dat mijn laptop te traag is en ik wil het met de aanschaf van deze pc in een keer goed doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal 1200 euro uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
NVT
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik kom nu uit op de volgende onderdelen, koeler zit er nog niet bij:
Intel Core i7 7700K Kaby Lake
MSI GeForce GTX 1050 Gaming X 2G
MSI B250M PRO-VH
WD Elements Portable 4 TB
Samsung 860 EVO 500GB 2,5 inch
Corsair Vengeance LPX 16 GB DDR4 DIMM 3000 MHz/15 Zwart
Sharkoon vg4
Seasonic M12II EVO 620W
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, als t maar goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet al teveel lawaai van de computer.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Ik ben zelf een ongelofelijke noob in het bouwen van pc's en onderdelen hiervan. Ik zou graag feedback en suggesties willen over de samenstelling die ik nu voor ogen heb. Ook zou ik een advies willen over een koeler die ik er nog in kan installeren.
Bij voorbaat dank voor de hulp!
Sidenote: De HDD is inderdaad extern. Ik wil alle programma's namelijk op mn SSD zetten om laadsnelheden te verhogen, alles qua samples enzo kan vervolgens op de externe HDD.
Ik wil met mijn nieuwe systeem mijn muziekproducties verbeteren. Ik loop er nu vaak tegenaan dat mijn laptop te traag is en ik wil het met de aanschaf van deze pc in een keer goed doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal 1200 euro uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
NVT
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik kom nu uit op de volgende onderdelen, koeler zit er nog niet bij:
Intel Core i7 7700K Kaby Lake
MSI GeForce GTX 1050 Gaming X 2G
MSI B250M PRO-VH
WD Elements Portable 4 TB
Samsung 860 EVO 500GB 2,5 inch
Corsair Vengeance LPX 16 GB DDR4 DIMM 3000 MHz/15 Zwart
Sharkoon vg4
Seasonic M12II EVO 620W
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, als t maar goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet al teveel lawaai van de computer.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Ik ben zelf een ongelofelijke noob in het bouwen van pc's en onderdelen hiervan. Ik zou graag feedback en suggesties willen over de samenstelling die ik nu voor ogen heb. Ook zou ik een advies willen over een koeler die ik er nog in kan installeren.
Bij voorbaat dank voor de hulp!
Sidenote: De HDD is inderdaad extern. Ik wil alle programma's namelijk op mn SSD zetten om laadsnelheden te verhogen, alles qua samples enzo kan vervolgens op de externe HDD.