Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hyterion
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 18-01 02:17
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen dit is wel op 1920x1080px60
liefst op high of ultra
zou graag de nieuwere games willen spelen, ook diablo 3 pubg

Wat mag het systeem gaan kosten?
max 2000 als het kan eronder

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
volledig systeem

b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? [/b]
zelf heb ik nog een 1T harde schijf maar zou een nieuwe eventueel erbij kopen maar deze kan ik niet terug vinden in de lijst hier .
scherm,keyboard,muis neem ik mee voor het volgende systeem

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur want ben er zelf nog niet uit welk voor mij het meeste geschikt is

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
graag een stille computer die lang kan mee gaan met de nieuwe games en er ook nog kans is op upgrades voor later als het nodig is

Ga je overklokken?
neen

Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?

maximum prestaties maar zonder overclocken

Wat verwacht je van ons?[i]
geen ervaring in pc builden
de pc zal van een computer winkel in de buurt komen waar ik hem zelf kan samen stellen.
de build die ik nu op het oog heb zijn er 2 een amd en een intel.
maar hoop dat jullie mij kunnen zeggen wat beter is voor mij

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-8600K Boxed€ 239,-€ 239,-
1MSI Z370 Tomahawk€ 136,90€ 136,90
1MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G€ 549,-€ 549,-
1Asus Xonar DX/XD€ 54,60€ 54,60
1Corsair Carbide 275R Tempered Glass Zwart€ 73,02€ 73,02
1NZXT Kraken X52 (met AM4 support)€ 140,95€ 140,95
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15€ 171,-€ 171,-
1Asus SDRW-08D2S-U Zwart€ 24,95€ 24,95
1Seasonic Focus Plus 550 Gold€ 79,95€ 79,95
1Samsung 850 EVO 500GB€ 110,74€ 110,74
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.580,11

[Voor 84% gewijzigd door hyterion op 01-07-2018 18:45]

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nareman
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 03-06-2019
Een eigen lijstje is verplicht en lees het DAA beleid even door.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Saabi
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 11-01 23:41
Op welke framerate wil je spelen? En welke games? Betekent volledig systeem ook muis toetsenbord en scherm of heb je die al?

Als je niet wilt overclocken is een k-cpu en een z-moederbord weggegooid geld. Neem bijvoorbeeld een i5 8400 of een i7 8700 en een b-moederbord. Ook heb je als je niet overclockt geen 3000mHz ram nodig, pak 2666mHz.

Voor gamen heb je geen geluidskaart nodig.

Waterkoeling is misschien niet het beste plan voor een eerste build, kan wel, maar zou een air cooler pakken.

Misschien wil je nog een 1TB harde schijf erbij, ik weet niet welke games je doet, maar 500GB zit zo vol met een paar AAA games.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hyterion
Saabi schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:53:
Op welke framerate wil je spelen? En welke games? Betekent volledig systeem ook muis toetsenbord en scherm of heb je die al?

Als je niet wilt overclocken is een k-cpu en een z-moederbord weggegooid geld. Neem bijvoorbeeld een i5 8400 of een i7 8700 en een b-moederbord. Ook heb je als je niet overclockt geen 3000mHz ram nodig, pak 2666mHz.

Voor gamen heb je geen geluidskaart nodig.

Waterkoeling is misschien niet het beste plan voor een eerste build, kan wel, maar zou een air cooler pakken.

Misschien wil je nog een 1TB harde schijf erbij, ik weet niet welke games je doet, maar 500GB zit zo vol met een paar AAA games.
min 60fps zou graag pubg willen spelen op de computer , diablo 3 en ark survival ook eventueel nieuwe games die uitkomen of zijn uitgekomen.

de waterkoeling had ik genomen omdat bij die build op de site dat ik keek je niet anders kon dan waterkoeling nemen.

is intel dan meer geschikt voor mij dan amd als ik niet zou overclocken ? want heb wel wat info opgezocht maar raak er niet altijd wijzer uit

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Saabi
Intel is over het algemeen beter voor gamen, AMD als je daarnaast ook nog wilt streamen of muziek videos of streams open wilt hebben.

Als dat winkeltje de waterkoeling gewoon voor jou installeert en je er heen kan mocht je problemen hebben, is het geen probleem.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hyterion
Saabi schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:58:
Intel is over het algemeen beter voor gamen, AMD als je daarnaast ook nog wilt streamen of muziek videos of streams open wilt hebben.

Als dat winkeltje de waterkoeling gewoon voor jou installeert en je er heen kan mocht je problemen hebben, is het geen probleem.
ja de winkel gaat allles installeren en heb er ook garantie op 2jaar .

hm heb wel graag wat muziek op de achtergrond soms bij games maar denk niet dat het echt overbelast zal raken dan.

geen idee of ik wel zou willen streamen maar ik kijk wel af en toe naar een stream.

de i5 8400 of de i 7 8700 ik neem aan dat als ik voor zo een kaart ga ik wel toe kom voor enkele jaren tenzij er opeens zeer veel uit komen neem ik aan die beter zijn voor games

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Saabi
Muziek op de achtergrond is geen probleem. Als je denkt te willen streamen zou ik ryzen pakken, als je het niet zeker weet Intel. Ja met zo'n processor kan je jaren vooruit als dat is wat je zegt.
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True