ICT-studieboeken 404 NOT FOUND

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.z
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-05 11:37
Misschien dat ik het dubbel meldt, heb dit incident al aangegeven heb per mail, maar het is mij opgevallen dat advertenties onder de groep ICT-boeken op een verdwaalde pagina komen 404 NOT FOUND.

Wat heb ik zelf gedaan:

Ik heb zelf een boek liggen van mijn opleiding ICT-beheer. Ik wilde graag het boek verkopen, maar het lukte me niet om te linken aan de groep (uitvoering) ICT-boeken en subgroepen hieronder.

Vervolgens heb ik de advertentie gelinkt aan een catagorie ICT-boeken. Na het plaatsen van de advertentie kreeg al snel de foutcode Token ongeldig. Wel zag ik dat mijn advertentie zichtbaar was onder Vraag en Aanbod. Vervolgens wilde ik deze bekijken en krijg de webpagina 404 NOT FOUND te zien.

Het eerste momen dacht ik dat het aan mijn advertentie ligt en heb dit gemeld via Contact. Verder ben ik gaan rondkijken of hoe andere verkopers deze boeken verkopen. Het viel me op als ik bij Vraag en Aanbod zoek op ICT-boeken en vervolgens op de link klik (25 advertenties) dat deze ook de foutmelding geven.

Ik heb het eens uitgezocht en het blijkt dat enkele in deze "Uitvoering" via Vraag en Aanbod wel hun advertentie zichtbaar is, maar ook verzonden worden naar de pagina 404 NOT FOUND.

Verder lijkt niet aan de browser en cookies te liggen. Ik heb het getest in Firefox + incognito en in Chrome en Firefox apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-06 22:31

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je ook gecontroleerd of je adblocker uit staat? Die kan dit ook nog veroorzaken.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Hero of Time Nope, hier hetzelfde issue.

V&A aangeboden: Aan de slag met software testen -> "Request ID: Twk-eun-web2_133.2.0_55053_5b3915a92d1b19.67524798"
V&A aangeboden: Learn python in one day and lean it well -> "Request ID: Twk-eun-web2_133.2.0_26248_5b3915bedc3871.24079697"

Ongetwijfeld geldt dit voor meerdere advertenties maar nu even gekeken in de categorieen ICT-boeken en studieboeken middels https://tweakers.net/aanbod/zoeken/?keyword=studieboeken

Zit @Kees in de zon of kan 'ie even een logje reproduceren ergens?

/edit @ 20:10 - de gelinkte twee advertenties kan ik nu wel goed vinden en aanklikken.

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 01-07-2018 20:11 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:04

crisp

Devver

Pixelated

De betreffende categorie stond 'uit' voor V&A. Ik heb hem (weer?) ge-enabled: categorie: Ict-boeken

Vraag is wel waarom je blijkbaar wel advertenties kan plaatsen in een categorie die 'uit' staat voor V&A - dat is blijkbaar de echte bug..

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.z
Het viel me inderdaad alle subgroepen wel zichtbaar waren onder ICT-boeken, zoals programmeren. Wel kan je dit niet (meer) selecteren. Het lijkt inderdaad dat deze groep uit staat/stond, want via deze categorie kon je wel nieuws enzovoort kiezen, maar vraag en aanbod tabblad is/was weg.

Ik heb het daarnaast ook getest zonder Adblockers (Chrome).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.z
@crisp bedankt voor het aanzetten, ik zie de groep er tussen zitten. Top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM