Verwijderen beoordeling Hessel.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snsgn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:52
Goedemiddag,

Gisteren kreeg ik een beoordeling die naar mijn mening onterecht is.

Hij stelt dat we overeengekomen zijn mijn cameralens over te nemen, maar ik had hem enkel een aanbod gedaan. Vrijdag vroeg in de avond stuurde hij mij een bericht. Een uur later reageerde ik daarop, waarop ik niks meer van hem hoorde. De volgende dag stuurde hij aan het eind van de ochtend een bericht dat hij akkoord zou gaan, maar toen was de lens al verkocht. Ik had inmiddels de advertentie al lang op verkocht staan en ben gaan werken tot 18:30 's avonds, dus was ik helaas niet in de gelegenheid om op hem te reageren.

Ik betreur het feit dat ik direct zo'n negatieve beoordeling aan mijn broek krijg, want ik had de lens graag aan hem verkocht.

Alvast bedankt voor het verwijderen.

- snsgn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:12

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hi snsgn, je gaat in de DM akkoord met zijn bod en vraag om het geld over te maken. Hesel meldt je ook nog keurig dat hij het geld over gaat maken. Als iemand akkoord gaat is het wel zo netjes om even zijn betaling af te wachten voordat je aanneemt dat er geen interesse meer is.
Aangezien er over een weer akkoord was, was er dus een overeenkomst en die kan je niet zomaar eenzijdig ontbinden. Sterker nog: rechtswege kan hesel nog steeds aanspraak doen op de lens.

De review blijft dus staan. Laat dit een wijze les voor je zijn.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snsgn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:52
Wellicht was mijn conclusie dat hij geen interesse meer had iets te snel. Toen de volgende ochtend iemand direct zaken wilde doen leek mij dat beter dan lang afwachten en ook gezien Hessel's andere reviews verwachtte ik niks meer van hem. Dit gebeurde een paar weken terug ook op al Tweakers, dus nogmaals iets te snel dezelfde conclusie getrokken als voorgaande keren.

Ik neem mijn verlies, mijn fout.