Goedendag allemaal,
Zelf ben ik opzoek naar een nieuwe telefoon, ik twijfel nu (heel erg) tussen de Mi Mix 2S en de Oneplus 6.
Ja binnenkort komt ook de Mi8 naar Nederland en dan heb je nog een paar anderen zoals de Huawei P20 en Nokia 8 Sirocco (Wel waterdicht, maar geen Snapdragon 845). Maar goed ik hou het voor het gemak maar bij deze 2 voor de vergelijking.
Nu heb ik nog een HTC 10, doet het nog prima maar kan verlengen bij Vodafone.
Draai eigenlijk altijd AOSP oid, dat gekke Sense is niks voor mij.
Waarom deze 2 telefoons?
Ben al 2 weken aan het twijfelen welke telefoon nou het beste voor mij zou zijn.
Ook lees ik dat de Mi Mix 2S 360 uur wachttijd heeft voor de bootloader unlocked kan worden, maar dat is niet echt een punt voor mij.
Zelf ben ik opzoek naar een nieuwe telefoon, ik twijfel nu (heel erg) tussen de Mi Mix 2S en de Oneplus 6.
Ja binnenkort komt ook de Mi8 naar Nederland en dan heb je nog een paar anderen zoals de Huawei P20 en Nokia 8 Sirocco (Wel waterdicht, maar geen Snapdragon 845). Maar goed ik hou het voor het gemak maar bij deze 2 voor de vergelijking.
Nu heb ik nog een HTC 10, doet het nog prima maar kan verlengen bij Vodafone.
Draai eigenlijk altijd AOSP oid, dat gekke Sense is niks voor mij.
Waarom deze 2 telefoons?
- Prijzen zijn van beiden zo goed als gelijk en dat is geen factor voor mij
- Beiden hebben zelfde processor
- Ze zijn allebei verkrijgbaar via Belsimpel, is in combinatie met abbo nog goedkoper dan uit China via Gearbest/Aliex/Etc
- Dash charge
- Kan 240fps slowmotion filmen, Mi Mix 120fps
- Veel custom roms beschikbaar etc.
- MIUI lijkt me niet echt een fijne skin en er zijn nog maar weinig custom roms
- 3.5mm jack, al zit er bij de Mi Mix 2s een adaptert
- Notch
- Camera schijnt beter te zijn (Nog geen DxO voor O+6)
- Geen draadloos opladen
- Levertijd ziet er somber uit nu, maar dat is slechts één week
Ben al 2 weken aan het twijfelen welke telefoon nou het beste voor mij zou zijn.
Ook lees ik dat de Mi Mix 2S 360 uur wachttijd heeft voor de bootloader unlocked kan worden, maar dat is niet echt een punt voor mij.