Vraag

• Craigory
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-10-2022
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
smartphone.

Wat is je budget?
550.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
belangrijke punten zijn camera,accuduur ,scherm en het vast houden

Wat heb je zelf al gevonden?
Nokia of oneplus .

Welke vragen heb je hier nog over?
ook kijkend naar het voordeel dat de Nokia goedkoper is.

Alle reacties

• fdees
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:15

fdees

Trust me I'm an Engineer

Hier kunnen we niets mee. Probeer je post wat uit te breiden en voordelen en nadelen voor jezelf/ons op te schrijven zodat we je kunnen helpen

The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Neem de Nokia 7+ vanwege de grotere accu en zuiniger processor.

Hier staan de specificaties naast elkaar:
https://tweakers.net/pricewatch/compare/1159455;1161585/

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 04-11 11:36
@swhnld Dan zou ik eerder een Nokia 8 nemen. Die gaat langer op de accu mee, heeft een VEEL beter scherm, en meer performance. En hij is als je goed zoekt goedkoper.

De OnePlus 6 is natuurlijk ook een heel mooi toestel

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
@MarnickS De Nokia 8 van vorig jaar is zeker ook een optie, maar zo zijn er meer telefoons als een Samsung S8, een Honor 10, Xiaomi Mi Mix 2s, Sony XZ Premium, etc., en de TS twijfelde in de keuze tussen 7+ en OP6.

• Assioso
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-03-2024
MarnickS schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 15:03:
@swhnld Dan zou ik eerder een Nokia 8 nemen. Die gaat langer op de accu mee, heeft een VEEL beter scherm, en meer performance. En hij is als je goed zoekt goedkoper.

De OnePlus 6 is natuurlijk ook een heel mooi toestel
Waarom een nokia 8 over nokia 7 plus? De nokia 7 heeft alvast toch een veel grotere accu?

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 04-11 11:36
@Assioso Ja, de accu van de 7 Plus groter, maar hij gaat minder lang mee. https://tweakers.net/revi...accuduur-en-software.html.

• Assioso
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-03-2024
Dat zijn tests van toen de Nokia 7 plus nog geen android 8.1 had, niet representatief dus. Het lijkt me ook niet dat de 8 sneller is als de 7 plus.

Wel is de 7 plus momenteel zo'n 100 eur duurder, daar moet je voor jezelf even uitmaken of een grotere batterij, groter scherm (18:9 display met veel minder bezel) en langere support het waard ...
Pagina: 1