Speciale DLNA server

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathias82
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 18-09 10:24
Ik heb een HEOS muziek-systeem en zou graag het systeem AL mijn muziek laten afspelen. Spijtig genoeg is de grootte van de afspeelwachtrij vrij beperkt: ik krijg maar ongeveer 5% van mijn muziek in de wachtrij.

Nu dacht ik: bestaat er geen DLNA server die één nummer aanbiedt, maar achterliggend alle nummers afspeelt? Een beetje zoals internetradio. Voor HEOS lijkt het dan alsof hij altijd hetzelfde nummer afspeelt, maar de DLNA server streamt telkens een ander nummer.

Ik heb gezocht maar niets gevonden. Weet iemand of dit bestaat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:51
Je zou eens kunnen kijken naar Gerbera (vh MediaTomb), dat heeft de mogelijkheid om van alles en nog wat te scripten. Of wat je wilt mogelijk is durf ik niet te zeggen, ik kwam deze server jaren geleden tegen toen ik een eenvoudige server zocht en ben uiteindelijk bij miniDLNA uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathias82
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 18-09 10:24
hcQd schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 20:24:
Je zou eens kunnen kijken naar Gerbera (vh MediaTomb), dat heeft de mogelijkheid om van alles en nog wat te scripten. Of wat je wilt mogelijk is durf ik niet te zeggen, ik kwam deze server jaren geleden tegen toen ik een eenvoudige server zocht en ben uiteindelijk bij miniDLNA uitgekomen.
Bedankt voor de suggestie. Ik bekijk het!