Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een pc voor gaming (60fps) en beeldbewerking zoals photoshop en illustrator
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst onder 1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik bezit een oude vga monitor, die zou ik graag willen gebruiken als 2de scherm als het mogelijk is. Misschien met een adapter?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Een SSD ENKEL VOOR Windows 10 en een aantal Adobe programma's. (enkel voor OS en bepaalde software)
- Een HDD waar ik al mijn bestanden en games op kan plaatsen. (SSD met grote ruimte zijn te duur end 500gb is niet genoeg)
- Behuizing die GOEDKOOP IS, voor mij maakt het niet uit hoe het eruit ziet, zolang alles erin kan.
- Wi-Fi en Bluetooth mogelijkheden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
-Processor: Intel i5
-Nvidia Videokaart.
Dit zijn de enige dure merken die ik accepteer, voor de rest maakt het niet uit. GOEDKOPER HOE BETER
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het niet teveel extra kost dan zou ik graag een pc willen die stil is of ten minste niet teveel stof aantrekt.
Behalve de gpu & cpu wil ik op alle andere componenten besparen, liefst het goedkoopste optie mogelijk.
TENZIJ het aangeraden is om op bepaalde componenten iets duurder te gaan dan wat ik gekozen heb.
Ga je overklokken?
Ik weet niet of ik met mijn huidige bouw kan overklokken.
Dit zou ik misschien in nabije toekomst willen doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hieronder zie je bouw die ik gekozen heb.
Omdat het mijn eerste bouw is zijn er bepaalde zaken waarover ik onzeker ben.
Het kan zijn dat bepaalde zaken vergeten ben of niet passen, dus let hiervoor op alstublieft:
- Zijn er goedkopere behuizingen? het maakt voor mij niet uit hoe het eruit ziet.
- Zijn er nadelen met de moederbord die ik gekozen heb, waarvoor ik moet opletten?
- Is de SSD (Kingston) die ik gekozen heb goed/snel genoeg, zijn er nadelen in tegenstelling tot andere SSD
- Ik weet niet of de voeding die ik gekozen goed genoeg is, kunnen jullie dit controleren?
- Is de RAM die ik gekozen heb goed of slecht in tegenstelling tot andere ram? Zijn er alternatieven?
- Is het mogelijk deze bouw te upgraden zonder problemen in de toekomst?
alvast bedankt voor jullie hulp.
Een pc voor gaming (60fps) en beeldbewerking zoals photoshop en illustrator
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst onder 1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik bezit een oude vga monitor, die zou ik graag willen gebruiken als 2de scherm als het mogelijk is. Misschien met een adapter?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Een SSD ENKEL VOOR Windows 10 en een aantal Adobe programma's. (enkel voor OS en bepaalde software)
- Een HDD waar ik al mijn bestanden en games op kan plaatsen. (SSD met grote ruimte zijn te duur end 500gb is niet genoeg)
- Behuizing die GOEDKOOP IS, voor mij maakt het niet uit hoe het eruit ziet, zolang alles erin kan.
- Wi-Fi en Bluetooth mogelijkheden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
-Processor: Intel i5
-Nvidia Videokaart.
Dit zijn de enige dure merken die ik accepteer, voor de rest maakt het niet uit. GOEDKOPER HOE BETER
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het niet teveel extra kost dan zou ik graag een pc willen die stil is of ten minste niet teveel stof aantrekt.
Behalve de gpu & cpu wil ik op alle andere componenten besparen, liefst het goedkoopste optie mogelijk.
TENZIJ het aangeraden is om op bepaalde componenten iets duurder te gaan dan wat ik gekozen heb.
Ga je overklokken?
Ik weet niet of ik met mijn huidige bouw kan overklokken.
Dit zou ik misschien in nabije toekomst willen doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hieronder zie je bouw die ik gekozen heb.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 173,30 | € 173,30 |
1 | Gigabyte H310M H (rev 1.0) | € 57,- | € 57,- |
1 | MSI GeForce GTX 1060 6GT OC | € 285,- | € 285,- |
1 | Toshiba DT01ACA200, 2TB | € 53,49 | € 53,49 |
1 | Fractal Design Focus G Mini | € 48,- | € 48,- |
1 | Team Group Vulcan DDR4-3000 16GB | € 144,50 | € 144,50 |
1 | Seasonic Focus Gold 450W | € 64,- | € 64,- |
1 | Kingston A400 120GB | € 29,10 | € 29,10 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 854,39 |
Omdat het mijn eerste bouw is zijn er bepaalde zaken waarover ik onzeker ben.
Het kan zijn dat bepaalde zaken vergeten ben of niet passen, dus let hiervoor op alstublieft:
- Zijn er goedkopere behuizingen? het maakt voor mij niet uit hoe het eruit ziet.
- Zijn er nadelen met de moederbord die ik gekozen heb, waarvoor ik moet opletten?
- Is de SSD (Kingston) die ik gekozen heb goed/snel genoeg, zijn er nadelen in tegenstelling tot andere SSD
- Ik weet niet of de voeding die ik gekozen goed genoeg is, kunnen jullie dit controleren?
- Is de RAM die ik gekozen heb goed of slecht in tegenstelling tot andere ram? Zijn er alternatieven?
- Is het mogelijk deze bouw te upgraden zonder problemen in de toekomst?
alvast bedankt voor jullie hulp.