Toon posts:

Outlook alle mappen verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Klant heeft alle mappen verwijderd uit outlook mail (live.com).
Dan is de mail toch overal weg of staan deze dan nog in "verwijderde berichten" oid?
Alvast bedankt.
...

Beste antwoord (via Verwijderd op 30-06-2018 14:42)

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:21

Dutch_Celt

Jollygood

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 14:28:
Ja ik herinner mij dat "alle mappen verwijderen" ook echt weg is. Inclusief verwijderde mappen. Klant krijgt teamviewer er niet op:s
Teamviewer quicksupport?
Hoeft er ook niets geinstalleerd te worden.

Downloaden, draaien en gegevens door laten geven

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor de duidelijkheid : outlook.live.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:54
Je bent dit vergeten in te vullen, dat stond er niet voor niets.

Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klant snapt er niks van... Is niet voor mezelf
Klant ziet niks in de map verwijderde berichten. Wil wel een aantal berichten terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wel zo handig om dat inderdaad een volgende keer al meteen in de topicstart te geven.

Gratis consumentenversie, geen SLA? Als https://support.office.co...0?ui=nl-NL&rs=nl-NL&ad=NL niet helpt en er geen lokale kopie is dan denk ik dat alles weg is.

offtopic:
Obligate melding: backup backup backup! Backups, meervoud. Leermoment voor zowel de klant als de beheerder.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:54
Tweakers is geen forum waar je je vraag kan dumpen en lekker achterover kan gaan leunen.
Wat heb je zelf al gezocht/gevonden? Je zal niet de eerste zijn die dit vraagt. Zoek op dit forum en Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op Google is niks concreets te vinden. De ene bron geeft dit aan de andere dat. Heb uur op Google gezocht... Dus niet bepaald achterover leunen nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd Al contact gehad met Microsoft helpdesk ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 13:48:
Op Google is niks concreets te vinden. De ene bron geeft dit aan de andere dat. Heb uur op Google gezocht... Dus niet bepaald achterover leunen nee
offtopic:
Geen discussie om hier te voeren (benader me gerust via DM), maar in het algemeen: zeg daar dan ook van alles over in je topicstart. Handleidingen X, Y en Z en discussies A, B en C geven aan dat het niet kan, maar je doet een laatste poging. Of zoiets. Jammer om nu andere mensen dezelfde bronnen te laten opzoeken.
Nu kom je zwaar over als iemand die het forum als je persoonlijke helpdesk gebruikt en dan niet de moeite neemt meer dan een regel tekst te typen. En dat is voor niemand de bedoeling. Juist niet als dat niet het geval is ;)

Maar dus nog steeds: de gratis consumentenversie? Helpdesk benaderen kan nooit kwaad. Of ze kunnen helpen merk je snel genoeg.

Ga ondertussen alvast zorgen dat het nooit meer gebeurt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:48
Al geprobeerd om nog een uur te zoeken?
Je hebt het over klant, dus wellicht kun je er wat mee opdoen dan hier een hapklare brok te halen en wat extra's te leren.
Wil niet bijdehand doen maar de standaard dingen zoals hackus en Jimster voorstellen had je natuurlijk al kunnen doen.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:06
Als de map "Verwijderde items" geselecteerd is, staat er een button "Verwijderde items terugzetten" bovenaan de berichtenlijst. Als je hierop klikt krijg je een popup-venster met de berichten die eerder uit verwijderde berichten zijn verwijderd.

(Let er dan wel even op dat de standaard popupblokkering eenmalig uitgeschakeld moet worden).

Indien ze hier niet staan, zijn ze permanent weg. Dit is wat ook in het artikel staat dat F_J_K staat (via [google=outlook live recover deleted items]).

Kun je niet via TeamViewer meekijken met je klant? Het kan zijn dat deze zelf niet zo computervaardig is en dan is het des te lastiger om deze bij te staan zonder te zien wat er op het beeld verschijnt.

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik herinner mij dat "alle mappen verwijderen" ook echt weg is. Inclusief verwijderde mappen. Klant krijgt teamviewer er niet op:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:06
Er bestaat geen functie "Alle mappen verwijderen". Wel een "Alles verwijderen" (alle items uit een map) en een "Verwijderen" (de map zelf).

In beide gevallen kun je, als je dit vanuit de verwijderde items doet, de items alsnog herstellen via "Verwijderde items terugzetten" of rechtermuisknop op Verwijderde items => "Verwijderde items herstellen...".

Alle verwijderde items uit het scherm "Verwijderde items herstellen" definitief verwijderen ("Leegmaken") is vziw niet mogelijk.

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik leg het verkeerd uit.
Klant zoekt in "alle mappen" naar item. Er komt niks naar voren. Dan is het item ook nergens meer?
Of kan het zich nog ergens in archief of verwijderde mappen bevinden?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:21

Dutch_Celt

Jollygood

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 14:28:
Teamviewer quicksupport?
Hoeft er ook niets geinstalleerd te worden.

Downloaden, draaien en gegevens door laten geven
Pagina: 1