Toon posts:

Dragon Orb3 prrr ziet er geil uit, maar goed??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ff op http://www.thermaltake.com/ kijken als je net als mij een tijdje op zoek bent naar een amd tb 1,4 koeler zoekt. Ik denk dat ik hem heb gevonden (snel copper inside). of raden jullie me deze koop af?? BTW blaast dat ding nou tegen de pro aan of zuigt hij net als me vriendin :P

Verwijderd

geloof dat ie wel goed was, maar bedenk ff hoe dit forum er uit zou zien als iedereen van elke koeler zou gaan vragen hoe die is...
dat werkt niet, zoek dus ff een review of roundup, op hardocp.com hadden ze een helemooie roundup van heeeeel veel socket A coolers, zat deze geloof ik ook bij.

volgende keer als je iets vraagd denk eerst ff na, ok :)

Verwijderd

Topicstarter
ya hiro die Orb3 is net nieuw dan al een revieuw en test (echt niet gevonden) tuurlijk denk ik over om eerst te zoeken wat moet ik anders
thnx anyway

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 16:46 schreef Hiro Shima het volgende:
geloof dat ie wel goed was, maar bedenk ff hoe dit forum er uit zou zien als iedereen van elke koeler zou gaan vragen hoe die is...
dat werkt niet, zoek dus ff een review of roundup, op hardocp.com hadden ze een helemooie roundup van heeeeel veel socket A coolers, zat deze geloof ik ook bij.

volgende keer als je iets vraagd denk eerst ff na, ok :)
Bij veel reviews kwam de superorb er ook goed uit terwijl het een :r ding is.
Hier op tweakers is het meer real life

Verwijderd

net nieuw is een beetje overdreven, voor dat een cooler te koop is is ie al getest, kijk daarom altijd eerst op www.hardocp.com of www.anandtech.com

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 17:57 schreef rob van den broek het volgende:

[..]

Bij veel reviews kwam de superorb er ook goed uit terwijl het een :r ding is.
Hier op tweakers is het meer real life
je gaat me niet vertellen dat de betere sites zoals hierboven genoemd, de SOrb hoog in hun lijstje hebben staan

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

http://www.thermaltake.com/v6+.htm
Lijkt mij wel leuk ik hoef niet zo'n orb ding geef mij deze dus maar.

Verwijderd

Denkelijk gaat die HSF wel erg veel vibreren.

Verwijderd

Topicstarter
get the point herr hiro want voor koeler raad je mij dan aan???
Dragon orb
superorb
of....(hiro),,,

Verwijderd

Dragon orb, zeker, of nog beter: silverado

Verwijderd

Topicstarter
trouwens hoe blazen die terring krengen eigenlijk koudelucht tegen het koel blok aan of zuigen warme lucht weg?? :?:?:?

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-07 13:52
En dan te bedenken dat jij dezelfde bent die een cdrom laser in de blotelucht wilt gaan aansluiten voor t leuke effect in je kast ..?! moeten andere mensen op jouw oordeel afgaan lol ? :P

|:( |:(
Op dinsdag 17 juli 2001 18:03 schreef SickBastard het volgende:
Dragon orb, zeker, of nog beter: silverado

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 17 juli 2001 18:07 schreef majic het volgende:
En dan te bedenken dat jij dezelfde bent die een cdrom laser in de blotelucht wilt gaan aansluiten voor t leuke effect in je kast ..?! moeten andere mensen op jouw oordeel afgaan lol ?:P

|:( |:(
Zeik hem eens niet zo af, jij hebt vast ook wel eens een idee wat achteraf toch minder goed blijkt te zijn.

Of je moet ff een spatie tussen het ? en de :P zetten :) (die zie ik nu pas)

Verwijderd

Vanz ik raad je ThermalRight coppercore aan, aangezien dat nogsteeds de beste luchkoeler op de markt is. en dat met blazen/zuigen dat bepaal je natuurlijk zelf, over het algemeen blazen fans 'koude' lucht op de heatsink

maar ik was al to the point gekomen, ik heb je de roundups aangeraden, zodat je zelf kan bepalen wat de beste is, want dat verandert nog wel eens, dus dan kan je het elf ff checken

Verwijderd

Topicstarter
kijk HIRO daar heb ik nou wat aan daar kan mijr (zie afkraker, niet persoonlijk bedoeld) nog wat een puntje aan zuigen
Thnx Hiro

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-07 13:52
Op dinsdag 17 juli 2001 19:45 schreef Mr.Vanz het volgende:
kijk HIRO daar heb ik nou wat aan daar kan mijr (zie afkraker, niet persoonlijk bedoeld) nog wat een puntje aan zuigen
Thnx Hiro
wie is mijr, en ik kraakte niet af ik zat hem te plagen...dat ie advies gaat geven over hardware terwijl ie dus best wel een blundertje in mijn ogen maakt door een cd laser open en bloot aan te sluiten

Verwijderd

Topicstarter
das waar :9 Xcus me!

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Hmmm, zou toch een Noise Controlled Silverado doen, kwamen uitermate goed uit de test van de round up's en doen het uit eigen ervaring ook super goed.

Kost alleen wel wat.

Verwijderd

Topicstarter
1 hoeveel?
2 Waar (url)
3 spec zijn....

:D

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
1. bekijk de pricewatch. (ergens rond de 150 piek)
2. bedrijven staan er wel bij
3. http://tweakers.net/pricewatch/17625

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 18:19 schreef Hiro Shima het volgende:
Vanz ik raad je ThermalRight coppercore aan, aangezien dat nogsteeds de beste luchkoeler op de markt is. en dat met blazen/zuigen dat bepaal je natuurlijk zelf, over het algemeen blazen fans 'koude' lucht op de heatsink

maar ik was al to the point gekomen, ik heb je de roundups aangeraden, zodat je zelf kan bepalen wat de beste is, want dat verandert nog wel eens, dus dan kan je het elf ff checken
thermalright sk6 is zekers een zeer goede heatsink, maar de beste is toch echt niet.

voor de beste mot u nog altijd bij swiftech zijn voor een mc462 met een 80Hp fan van delta (das een standaard, geen mod, hij is er ook met 80mp en een papst 80x80)

de sk6, mag om de tweede plek vechten met de andere supercoolers. Mc370, silverado, dragon orb, gladiator, enz om er ff een paar te noemen.
Pagina: 1