Wat ga je met je laptop doen?
Alledaagse activiteiten. Internet/Youtube/E-mail/. Daarnaast zal ik ook gebruik maken van één of meer VPS(en). Gamen is geen must. Waarschijnlijk ook een programma als photoshop, maar geen zware editing. Ook zal ik regelmatig android simulators draaien.
Wat is je budget?
Rond de 800 euro. Prijs-kwaliteit vind ik erg belangrijk.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Zal voornamelijk thuis worden gebruikt, zodat ik in het huis mobiel kan werken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het belangrijkste is dat de laptop snel is en dat hij de komende jaren ook snel blijft. Ik heb een hekel aan traagheid. Hij moet snel opstarten en de programma's zelf ook snel opstarten. SSD is dus een must. 256gb zou het fijnst zijn.
Verder zou het mooi zijn als het design van de laptop mooi was en niet al te goedkoop eruitziet.
De laptop moet meerdere programma's aankunnen.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt
Alledaagse activiteiten. Internet/Youtube/E-mail/. Daarnaast zal ik ook gebruik maken van één of meer VPS(en). Gamen is geen must. Waarschijnlijk ook een programma als photoshop, maar geen zware editing. Ook zal ik regelmatig android simulators draaien.
Wat is je budget?
Rond de 800 euro. Prijs-kwaliteit vind ik erg belangrijk.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Zal voornamelijk thuis worden gebruikt, zodat ik in het huis mobiel kan werken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het belangrijkste is dat de laptop snel is en dat hij de komende jaren ook snel blijft. Ik heb een hekel aan traagheid. Hij moet snel opstarten en de programma's zelf ook snel opstarten. SSD is dus een must. 256gb zou het fijnst zijn.
Verder zou het mooi zijn als het design van de laptop mooi was en niet al te goedkoop eruitziet.
De laptop moet meerdere programma's aankunnen.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2018 17:51 ]