Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Snelle laptop voor alledaagse activiteiten - 800 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Alledaagse activiteiten. Internet/Youtube/E-mail/. Daarnaast zal ik ook gebruik maken van één of meer VPS(en). Gamen is geen must. Waarschijnlijk ook een programma als photoshop, maar geen zware editing. Ook zal ik regelmatig android simulators draaien.

Wat is je budget?
Rond de 800 euro. Prijs-kwaliteit vind ik erg belangrijk.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Zal voornamelijk thuis worden gebruikt, zodat ik in het huis mobiel kan werken.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het belangrijkste is dat de laptop snel is en dat hij de komende jaren ook snel blijft. Ik heb een hekel aan traagheid. Hij moet snel opstarten en de programma's zelf ook snel opstarten. SSD is dus een must. 256gb zou het fijnst zijn.

Verder zou het mooi zijn als het design van de laptop mooi was en niet al te goedkoop eruitziet.

De laptop moet meerdere programma's aankunnen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2018 17:51 ]

Alle reacties

• Neverps
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-01 03:29
"Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen." ;)

Eventjes snel gekeken, misschien iets als pricewatch: Asus FX503VD DM002T ? Wel maar een 128gb ssd.

pricewatch: Asus VivoBook S510UN-BQ256T Grotere ssd, al lever je wel iets in op cpu/gpu.

Ga ervan uit dat aangezien de laptop voornamelijk voor thuisgebruik is de schermgrootte/gewicht niet uit maken?

[ Voor 86% gewijzigd door Neverps op 29-06-2018 22:14 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Snel is en snel blijft? Een CPU verslijt niet; de traagheid wordt vooral veroorzaakt door de gebruiker en zijn/haar kennis van het OS en (onnodig) installeren van applicaties.

Boven budget pricewatch: HP Envy 13-ad112nd maar wel in een BBG als beste gekozen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof