Members login aanmaken

Pagina: 1
Acties:
  • 634 views

Vraag

• nickdw7
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-11 15:05
Hallo,

Mijn vraag
Hoe maak ik een beveiligde omgeving aan voor klanten die mijn online programma hebben gekocht?
Mijn idee is dat klanten ná het kopen van een online programma, automatisch inloggegevens krijgen tot een portal waar elke 2 weken een nieuwe module opengaat. Ik ben alles nog aan het opzetten met mijn huidige site: something.nl. Het idee is dat ze toegang krijgen tot een andere URL, bijvoorbeeld: members.something.nl waar ze kunnen inloggen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Wordpress
Divi Theme

[ Voor 2% gewijzigd door Janoz op 29-06-2018 14:09 ]

Alle reacties

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-12 17:08
wat heb je zelf al geprobeerd, en waar loop je daarbij vast?

Dit is echt veel te weinig info. Wat verwacht je van ons na deze topicstart? Dat we precies een stappenplan gaan uittypen wat je allemaal moet doen van 0 tot een werkende omgeving?

Begin bijvoorbeeld eens met wordpress plugins te zoeken met de zoekwoorden uit je topictitel. Als je daar wat mee gestoeid hebt, heb je misschien materiaal om verder te praten.

• nickdw7
Sorry je hebt gelijk.

Ik ben zelf al druk aan het Googlen en met mijn hostingpartij in gesprek. Zij geven aan dat ik een VPS hosting nodig heb. Maar ik denk dat het anders kan. Een beveiligde omgeving maken op een subdomein moet toch mogelijk zijn? Ik denk ook dat je veel gratis Wordpress plugins heb dat ik daar op kan installeren? Misschien weten jullie welke Wordpress plugin ideaal is om een subdomein beveiligd te krijgen?

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 23:06
Even snel naar je site gekeken.. maar ik denk niet dat je echt weet wat je doet;

Verplichte velden. Hoe wordt dat opgeslagen? Telefoon nummer e.d zijn redelijk gevoelige velden.
"Het geheim"

Dus je wil via een of ander nieuw super revolutionair geheim een vega dieet verkopen.

Dan moet je dus met betalingen zitten, hoe worden die opgeslagen? Hoe worden die verwerkt.

Een member login pagina is leuk, maar als je dat al niet weet, is het niet heel handig om privacy gevoelige gegevens op te vragen van gebruikers.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• T_knoop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-12 12:14
Verwacht je zoveel belangstelling dat je dit moet gaan automatiseren? Los daarvan: een korte google-zoektocht levert het volgende:

https://www.mhthemes.com/...ip-plugins-for-wordpress/

Eentje uitzoeken die werkt met ideal en je bent redelijk op weg denk ik.

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:40
google anders ook even op GDPR als je met pii aan de gang gaat!

• nickdw7
corset schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:07:
Even snel naar je site gekeken.. maar ik denk niet dat je echt weet wat je doet;

Verplichte velden. Hoe wordt dat opgeslagen? Telefoon nummer e.d zijn redelijk gevoelige velden.
"Het geheim"

Dus je wil via een of ander nieuw super revolutionair geheim een vega dieet verkopen.

Dan moet je dus met betalingen zitten, hoe worden die opgeslagen? Hoe worden die verwerkt.

Een member login pagina is leuk, maar als je dat al niet weet, is het niet heel handig om privacy gevoelige gegevens op te vragen van gebruikers.
Je doelt hier op het privacybeleid dat ik nog niet online heb gezet? Ik denk dat je veel nuttige info heb voor me, kan je wat duidelijker zijn? :)

Verwijderd

corset schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:07:
Hoe worden die opgeslagen? Hoe worden die verwerkt.

Maar er staat toch echt dat het 100% veilig is op de website :+

• nickdw7
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:13:
[...]

Maar er staat toch echt dat het 100% veilig is op de website :+
Nogmaals: de website is nog niet af, en zeker het privacybeleid moet nog aangescherpt worden.

Nu ik het zo hoor: is het voor mij niet een stuk handiger om €1000 te investeren in een website die kant er klaar is en alles wat jullie aangeven qua privacy e.d. direct in orde is?

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
nickdw7 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:12:
[...]

Je doelt hier op het privacybeleid dat ik nog niet online heb gezet? Ik denk dat je veel nuttige info heb voor me, kan je wat duidelijker zijn? :)
Ik heb wel wat info voor je, maar gratis is het niet.
Zal ik je verwijzen naar mijn user login om het geheim te leren ?

... jij wilt centen verdienen, maar anderen gratis laten werken voor je ...

Goed plan :+

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-12 17:08
nickdw7 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:14:
[...]

Nogmaals: de website is nog niet af, en zeker het privacybeleid moet nog aangescherpt worden.

Nu ik het zo hoor: is het voor mij niet een stuk handiger om €1000 te investeren in een website die kant er klaar is en alles wat jullie aangeven qua privacy e.d. direct in orde is?
Het is niet alleen een kwestie van een beleid hebben. Je moet ook de beveiliging fysiek goed op orde hebben. Check voor de grap de nieuwsfeed even om te zien hoe makkelijk het is (zelfs voor professionele partijen) om de fout in te gaan: nieuws: Bank zegt Ticketmaster begin april al over fraude te hebben geïnformeerd

En voor 1000 euro kun je niet een complete custom website met logins laten ontwikkelen. begin eens met het tienvoudige. Of ga inderdaad zelf plugins installeren.

Verwijderd

Foei TS, ga jij nou sites lopen kopiëren?

*snip* is letterlijk een kopie van *snap*

[ Voor 22% gewijzigd door Creepy op 29-06-2018 14:36 ]

• nickdw7
FreshMaker schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:16:
[...]

Ik heb wel wat info voor je, maar gratis is het niet.
Zal ik je verwijzen naar mijn user login om het geheim te leren ?

... jij wilt centen verdienen, maar anderen gratis laten werken voor je ...

Goed plan :+
Ik ben bereid om te investeren en ik denk niet dat we hier een discussie hoeven te voeren over mijn verdienmodel, je weet nog niet wat mijn idee überhaupt is en oordeelt al. Misschien kun je mij beter helpen door met wat bronnen te komen hoe jij denkt dat het beter kan! :)

• nickdw7
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:21:
Foei TS, ga jij nou sites lopen kopiëren?

*snip*
Beide websites zijn van mij! *snip* was een oud domeinnaam van me :)

[ Voor 14% gewijzigd door Creepy op 29-06-2018 14:37 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 23:06
nickdw7 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:22:
[...]

Ik ben bereid om te investeren en ik denk niet dat we hier een discussie hoeven te voeren over mijn verdienmodel, je weet nog niet wat mijn idee überhaupt is en oordeelt al. Misschien kun je mij beter helpen door met wat bronnen te komen hoe jij denkt dat het beter kan! :)
Misschien kan jij stoppen met dubbel posten en inlezen op

https://www.eugdpr.org

Als je al niet weet hoe je gebruikers gegevens moet opslaan

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-12 16:59
Misschien ook een idee om de /wp-admin url pagina aan te passen? Just in case....

• nickdw7
mcDavid schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:17:
[...]

Het is niet alleen een kwestie van een beleid hebben. Je moet ook de beveiliging fysiek goed op orde hebben. Check voor de grap de nieuwsfeed even om te zien hoe makkelijk het is (zelfs voor professionele partijen) om de fout in te gaan: nieuws: Bank zegt Ticketmaster begin april al over fraude te hebben geïnformeerd

En voor 1000 euro kun je niet een complete custom website met logins laten ontwikkelen. begin eens met het tienvoudige. Of ga inderdaad zelf plugins installeren.
Dankjewel, het is goed om in te zien dat de gegevens die ik verzamel erg gevoelige gegevens zijn. Ik zal daarom extra scherp zijn hoe ik dit ga beveiligen. Maar ik denk dat ik hier beter een professionele webbouwer kan inschakelen. Knutselen met Wordpress kan ik wel, maar met alle technische aspecten kom ik gewoon te kort.

Nog ideeën voor goede webbouwers die kleine bedrijven *snip* graag willen helpen?

[ Voor 0% gewijzigd door Creepy op 29-06-2018 14:36 ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:07

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik heb het 1 en ander even ontdaan van bedrijfsnamen en sites. Aangezien je op zoek bent naar een bedrijf om je te helpen ga ik je topic sluit. Werving is op geen enkele manier toegestaan op het forum. Wil je echt iemand via Tweakers te pakken zien te krijgen lees dan Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod! eens door.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.