Beste tweakers,
Ik ondervind dit probleem al een aantal maanden. Af en toe valt mijn gehele pc uit en is deze voor een minuut of twee niet meer aan te zetten. Dit gebeurt zowel onder load als idle. Als dit gebeurt heeft het ook geen zin om de schakelaar op de voeding uit en aan te zetten.
Mijn eerste vermoeden was een kapotte voeding, dus heb ik deze vervangen, echter mocht dit niet baten.
De CPU temperatuur is normaal, ik heb een bios update uitgevoerd en de computer is helemaal schoon van binnen.
Specs:
CPU: Intel Core I7-4790K 4.00GHZ 8MB
MB: ASUS Z97-K - Socket 1150 - ATX
RAM Kingston HyperX - 16GB 1600MHz PC3-12800
PSU Cooler Master V750
ASUS GeForce STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 - 4GB
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Ik ondervind dit probleem al een aantal maanden. Af en toe valt mijn gehele pc uit en is deze voor een minuut of twee niet meer aan te zetten. Dit gebeurt zowel onder load als idle. Als dit gebeurt heeft het ook geen zin om de schakelaar op de voeding uit en aan te zetten.
Mijn eerste vermoeden was een kapotte voeding, dus heb ik deze vervangen, echter mocht dit niet baten.
De CPU temperatuur is normaal, ik heb een bios update uitgevoerd en de computer is helemaal schoon van binnen.
Specs:
CPU: Intel Core I7-4790K 4.00GHZ 8MB
MB: ASUS Z97-K - Socket 1150 - ATX
RAM Kingston HyperX - 16GB 1600MHz PC3-12800
PSU Cooler Master V750
ASUS GeForce STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 - 4GB
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition