Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Vraag
Alle reacties
Dat gezegd hebbende; je zegt al 2 maanden geleden overgestapt te zijn? Betaal je dan ook al 2 maanden? Of heb je ook gas & electra via NLE?
Hoezo dit? Even als voorbeeld; Tele2 levert je 20GB data over een 4G SIM-kaartje voor enkele tientjes. Allicht kan je met NLE even overleggen of zij een "redelijk doch realistisch" bedrag willen vergoeden maar reken er niet op. Of heb je een zakelijke aansluiting aangevraagd? Zo ja, dan kan je je beroepen op de zakelijke kleine lettertjes (ook wel SLA genoemd in IT-termen).die 9 dagen zonder internet kost mij meer dan het hele NLE alles-in-1 pakket voor een jaar.
Ter info: NLE is te bereiken op 088-7307307 of 0800-4664 dagelijks tussen 08:00 en 18:00
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Mijn punt is: 2 juli = afspraak, en die gaan ze niet nakomen, als ik inderdaad 2 juli geen internet blijk te hebben dan haal ik wel zo'n kaartje, maar daar gaat het niet om. ;-)
Het betreft geen zakelijke aansluiting, gewoon thuis..
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Heb je het modem al in huis? Sluit deze eens aan, kan best zijn dat er al signaal op de lijn staat op de dag van aansluiting.Kimberly schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 19:22:
Ik ben twee maanden terug overgestapt, maar mijn contract gaat 2 juli pas in. Dus die 14 dagen zijn voorbij..
Mijn punt is: 2 juli = afspraak, en die gaan ze niet nakomen, als ik inderdaad 2 juli geen internet blijk te hebben dan haal ik wel zo'n kaartje, maar daar gaat het niet om. ;-)
Het betreft geen zakelijke aansluiting, gewoon thuis..
Wil je dit soort grappen voorkomen de volgende keer, dan moet je bij KPN of Ziggo wezen. Dan betaal je meteen wel de hoofdprijs, maar staat er morgen nog een monteur om het voor je op te lossen.
NLE staat er een beetje bekend om je twee maanden te laten wachten op een aansluiting. Maar NLE huurt die monteurs ook maar ergens in, en kan niet zomaar een nieuwe blik opentrekken zonder dat het extra €€ gaat kosten.
Die ontvang je meestal een week voor de activatie. Kan dus zijn dat deze binnen enkele dagen op de stoep ligt.Kimberly schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:09:
Ik heb het modem ook nog niet thuis, dus dat is ook geen optie.. Wacht de reactie af via Facebook Twitter, anders morgen even bellen.
Zo ging het hier wel.
tel nr is 088-7307377 - https://www.nle.nl/alles-...act-met-de-klantenserviceKimberly schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:09:
Ik heb het modem ook nog niet thuis, dus dat is ook geen optie.. Wacht de reactie af via Facebook Twitter, anders morgen even bellen.
088-7307307 is voor energie
Kom je over vanaf koper of glasvezel? Dan is het een kwestie van de V10 en IPTV kastjes omzetten en klaar ben je. Daar is geen monteur voor nodig.
It ain't stupid if it works!
Ik heb gebruik gemaakt van de overstapservice van NLE.
Als dat het geval is zal je oude internetverbinding pas worden opgezegd zodra NLE bij je oude provider heeft doorgegeven dat jij een werkende een actieve verbinding thuis hebt. Althans, zo is het in mijn geval altijd gegaan.Kimberly schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 07:53:
Dank jullie voor de antwoorden!
Ik heb gebruik gemaakt van de overstapservice van NLE.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Echter is dit niet de afspraak, die 9 dagen zonder internet kost mij meer dan het hele NLE alles-in-1 pakket voor een jaar.
Dit klinkt eerder dat je zakelijk (prive kost geen geld) voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten en dan nog probeert meer rendement te halen. Als je de leveranciers geen marge kunt, kunnen ze ook niet echt voor je presteren....Nog geen internet van NLE, zing werkt nog steeds