Hallo mede-tweakers!
Ik ben op zoek naar een videobewakingssysteem voor thuisgebruik. Doel is een buitencamera en binnencamera te installeren, gekoppeld aan een NVR. Aangezien ik een netwerk bouw met Ubiquiti apparaten (Unifi switch us-24-250w en Unifi AC AP's) heb ik in eerste instantie gedacht aan een Ubiquiti G3-AF voor buiten, en een G3-dome voor binnen, gekoppeld aan de Ubiquiti Unifi NVR. Ik lees echter zeer verschillende ervaringen met de Ubiquiti camera's (vooral over de dome versie, meestal buiten).
Enkele vragen:
Vriendelijke groet,
Diederik
Ik ben op zoek naar een videobewakingssysteem voor thuisgebruik. Doel is een buitencamera en binnencamera te installeren, gekoppeld aan een NVR. Aangezien ik een netwerk bouw met Ubiquiti apparaten (Unifi switch us-24-250w en Unifi AC AP's) heb ik in eerste instantie gedacht aan een Ubiquiti G3-AF voor buiten, en een G3-dome voor binnen, gekoppeld aan de Ubiquiti Unifi NVR. Ik lees echter zeer verschillende ervaringen met de Ubiquiti camera's (vooral over de dome versie, meestal buiten).
Enkele vragen:
- Klopt het dat de camera's motion detection hebben?
- Klopt het dat de NVR bij beweging een melding kan sturen naar je GSM? Hoe verloopt dit (app/sms/...)?
- De binnencamera wordt aan het plafond gemonteerd. Is het beter de G3-AF te nemen i.p.v. de dome versie? Wat zijn jullie ervaringen met de Ubiquiti camera's?
- Zijn er andere videobewakingssystemen met gelijke functionaliteit die ik moet overwegen? Budget ca. 600 euro voor 2 camera's + NVR.
Vriendelijke groet,
Diederik
Experience the mountains!