Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FranklynD
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-09-2019
Beste smartphones tussen de 450-500€?

Mijn Nexus 5x heeft het vandaag begeven en ben dus dringend op zoek naar een nieuw model. Wel grote fan geweest van de Google phone. De pixel 2 ligt dus jammergenoeg net iets boven mijn budget.

Had al eens zitten rondneuzen voor een Oneplus 6. Maar mijn vraag blijft dus: wat is een deftige telefoon tussen de 450-500€?

Groetjes
FranklynD

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:53
Tweedehands niet iets? Staat genoeg op de V&A. Also je toch een nieuw toestel wil raad ik je de Oneplus 6 van harte aan :) .

Gebruik hem zelf ook en het is een waanzinnig toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Ik denk dat de OnePlus 6 al heel snel het doorsparen waard is. Die ligt immers maar 20 euro boven je budget. Eventueel heb je wellicht studentenkorting of krijg je bij Belsimpel korting als je 'm combineert met een abonnement. En anders is er nog grijze import via de Chinese sites als Banggood, Gearbest, enzovoorts - maar dat is een verhaal op zich, lees je goed in.

Een deftige telefoon voor minder dan 400 euro kan ik je wel adviseren: Nokia heeft inmiddels een zeer net productportfolio met Android One toestellen. Clean Android dus :)
De Nokia 7+ is een heel mooi en net toestel. Tandje lager qua specs, maar zeer goed qua software ervaring.

Specifiek tussen de 450 en 500 is een beetje een leeg gat: ik zou of net onder de 400 shoppen, of net boven de 500.

[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 28-06-2018 17:09 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Stap 0: plaats je topic in het goede subforum: Aankoopadvies Tablets en Telefoons Daar hebben wij gewoon knopjes voor, dus een nieuw topic aanmaken is niet nodig ;)
Stap 1: https://tweakers.net/pricewatch/
Stap 2: Pas de filters aan: categorie: Smartphones
Stap 3: kijk wat er beschikbaar is:
S8, nee want langzaam en krijgt weinig updates
OP6, interessante keuze, erg goede telefoon (zie mijn review)
Sony Xperia XZ2: Klein scherm
Huawei mate 10 pro, matige ondersteuning en geen 3,5mm jack

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 28-06-2018 17:16 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Frozen schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 17:09:
S8, nee want langzaam en krijgt weinig updates
Als bezitter van een S8 moet ik zeggen dat het qua updates echt wel goed zit bij Samsung. Maandelijkse security patches komen gewoon binnen en ook de grote updates komen 2 jaar lang - wel fors te laat... maar ze komen. Kan je van een Huawei nog niet zeggen bijvoorbeeld.

Maar als je van een Nexus afkomt is het wel eventjes schrikken hoe traag en laggy het toestel is, zeker na een tijdje gebruik. Het is echt beschamend hoe de software van Samsung, de zeer krachtige hardware teniet weet te doen :(

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Richh schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 17:15:
[...]

Als bezitter van een S8 moet ik zeggen dat het qua updates echt wel goed zit bij Samsung. Maandelijkse security patches komen gewoon binnen en ook de grote updates komen 2 jaar lang - wel fors te laat... maar ze komen. Kan je van een Huawei nog niet zeggen bijvoorbeeld.

Maar als je van een Nexus afkomt is het wel eventjes schrikken hoe traag en laggy het toestel is, zeker na een tijdje gebruik. Het is echt beschamend hoe de software van Samsung, de zeer krachtige hardware teniet weet te doen :(
Ik ken het, ik kwam zelf ook van een samsung af (S7 Edge) maar de OP6 was echt een verademing. De android 8 update was al maanden aangekondigd maar kon ik nog steeds niet installeren op de S7e

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@FranklynD dit betreft aankoopadvies, dus schopje van AND naar ATT.

Je openingspost is al erg compleet, maar er ontbreken nog een aantal dingen. Zie ook: Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons.

Zou je dus het volgende willen toevoegen:
- Heb je nog wensen/eisen met betrekking tot specificaties?
- Welke toestellen heb je nog meer gezien? (behalve de OP6) Kijk bijv. eens in de Pricewatch
- Wat wil je er precies allemaal mee doen? (Het is onzin om 500 euro uit te geven, als ook voorruit kan met een toestel van 200 euro)

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen / adviseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pricewatch: Sony Xperia XZ Premium Zwart

ikzelf heb dit toestel omdat de premium van sony echt veel onder de moterkap te bieden heeft geen goedkope prul onderdelen en superieur aan beeld kwaliteit met 4k display zit hier niet om sony te promoten maar deze heeft een veel scherper beeld en fotos dan de s8 van me vriendin hij draaid wel op android 7.2 maar wordt volgens mij gewoon upgedate nog maar ja scherm beeldkwaliteit blijft altijd wel enig zins persoonlijk natuurlijk.
succes met je keuze
Pagina: 1