Asus v6600/6800 tv-out howto

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CyberThug
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 31-08 15:52

CyberThug

Formatting C: 1%

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan een asus geforce kaartje te gaan kopen vanwege de goede tv-out. Maar nu heb ik hier een vraagje over: Mijn computer staat boven en de breedbeeld tv beneden. Aangezien ik niet van plan ben elke keer als ik een DVD'tje wil kijken m'n computer naar beneden te slepen wilde ik een kabel leggen.
Kan dit? De kabel moet ongeveer 15 m lang zijn en dus van boven uit m'n asus (welke uitgang kan ik het beste gebruiken btw?) beneden naar de tv. Wie kan mij helpen en vertellen wat ik allemaal precies voor kabels en stekkers nodig heb?

Alvast bedankt voor de hulp,

CyberThug

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-08 07:47

Stefano

Ondertitel Not Found

15m is waarschijnlijk wat veel. Ik zou een Giga30 aanschaffen, dat is een zender en ontvanger voor TV en audio, kost iets van 300 a 400 piek. Hoef je nooit meer te klooien met lange kabels.

• Rashann
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

En anders gewoon ff vragen bij de elektronica boer... de Asus heeft S-Video en Composite uitgangen... dus vraag het na...

If nothing is written below, I was the last to reply...

• cosmoOo
  • Laatst online: 21:05

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ik heb zelf zo'n 8 meter liggen, dat werkt gewoon goed. composite (gewoon tulp kabeltje)

ipv zo'n duur zend-ontvangst installatie (bij mycom voor fl.300,-)
kun je ook een modulator gebruiken deze zet het signaal om in coax (zoals oude videorecorders) en kan je dan met tv op kanaal 31 ofzo ontvangen (kost fl.50,-) coax kabel mag in ieder geval 15 meter zijn, kwaliteit is mischien wel wat minder maar denk dat met dat door de lucht zenden ook niet echt goede kwaliteit geeft.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 24-08 16:05
15M composiet is echt te veel, zoals al eerder gezegd is 7 a 8 meter maximaal. Met S-video kom je geloof ik iets verder maar die kabel is veel duurder.

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:40

rammes

koekebakker 1e klas

waarom koop je niet een mpeg kaartje voor de tv out?? geeft VEEL beter beeld.. en ik heb hier ook 10 meter aan kable liggen.. geen enkel probleem.!

Ik zou het doen!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
'k heb hiervoor een Marmitek 2,4GHz Video, Audio en afstandsbediening zender >:), dat ding werkt perfect, dwars door muren en plafons.
100m buitenhuis en 35m binnenhuis. (nouja volgens de handleiding teminste)

SeeYa.., digital8...

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Kan even geen fototje vinden, 'k heb wel een link voor je http://www.marmitek.com /
Als je naar de FlashPlayer demo kijkt is het het 4de product dat voorbij komt.

Sorry voor de wazige post...

digital8...

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Kijk even bij de volgende post:
http://gathering.tweakers.net/Forum4/HTML/004805.html

Ik heb het tot op heden nog niet kunnen uitproberen met 15 meter kabel.

Ik heb geluiden gehoord dat het wel mogelijk is met een a-merk kabel.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

het gaat hier bij mij prima met ruim 15m ik heb alleen wel een g400 dual head ik weet niet of dit uitmaakt
kabel is gewoon video kwaliteit 1 aderig thin coax van de elektroboer op de hoek waar ik tulpjes aan gesoldeerd heb perfecto 0.75 per meter

gewwon proberen toch

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 20:37
Volgens mij kan je een heleboel kabel besparen door gewoon een groot gat in het plafond the maken... *grins*

Verwijderd

ik wil ook zoon kaartje kopen een gforce met tv out maar ik wil hem op een grote video projector aansluiten geeft dat problemen en tot wat voor resolutie kan ik dan gaan
heeft iemand hier ervaring mee

alvast bedankt
Enzo
Pagina: 1