Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• wittyrudy
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 28-06-2018
Mijn vraag
...

Ik kan nergens vinden hoe ik mijn oproepen direct kan aannemen. Momenteel moet ik verschillende handelingen doen om een gesprek aan te nemen. Nu moet ik bij binnenkomen van een gesprek éérst enkele malen klikken op het groene icoontje daarna moet ik terug op een groen icoontje klikken waarna ik dan het scherm krijg waar ik moet omhoog wrijven. Dus mijn vraag hoe en waar ik instelling dat er maar één handeling nodig is.
mvg

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Kijk eens in de handleiding, meestal is het het groene hoorntje

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 01:32

AW_Bos

Every day, it's a party day 🎉

Er is vaak ook een mogelijkheid zijn om met een druk op de knop aan de zijkant het gesprek aan te nemen.

AW_Bos wijzigde deze reactie 28-06-2018 15:38 (12%)

Zo is het, en zo gaat het, en zo zal het altijd gaan! 😁

• Renzzie
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 19:00
En welke telefoon heb je? Waar heb je al gezocht?

• gr8slayer
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 22-01 13:26
Probeer het groene icoontje eens te verslepen (bij mij naar rechts) als je gebeld wordt.

Play every day

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:50

rens-br

Moderator Mobile & IN
@wittyrudy welkom op Tweakers.

Je openingspost is al vrij compleet, maar voldoet toch nog net niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Wat die zijn kan je lezen in: Het algemeen beleid #quickstart.

Zou je dus het volgende willen toevoegen:
- Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?
- Afbeeldingen van het probleem (die kan je uploaden naar bijv. imgur.com en de link hier delen)

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Verder heb ik je titel nog even aangepast.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True