Je geeft niet aan op hoeveel TVs je wilt kijken. Is er een reden waarom je geen kabel/glas/adsl wilt? Als je vast internet hebt, kan je daarbij meestal ook tv afnemen.
Digitenne is in transitie naar DVB-T2, wat de kwaliteit daarvan gaat zijn is denk ik nog niet bekend. Onder het nieuwe syteem is een box vereist. Bij sateliet van CD kan je een module in je tv nemen als dat wordt ondersteund. Joyne geen ervaring mee
Met een schotel kan je meer buitenlandse zenders ontvangen, echter ik zie zo niet hoeveel lnb de geleverde schotel heeft, en of je dus de astra 2 ook zou kunen ontvangen voor engels tv. Maar je geeft aan tevreden te zijn met het standaard aanbod.
En nadeel van sat tv kan zijn verstoring tijdens een hoosbui. Digitenne is/gevoelig voor brommers in de straat. Er was ook een goedkopere concurent voor digitenne, epdnet, maar zo te zien kan je daar niet meer bestellen
Ik zou ook even kijken of je kan opnemen of live pauzeren met de apparatuur. Welke zenders voor jou belangrijk zijn. Hoeveel zenders je via internet kan zien.
Persoonlijk vind ik sateliet de beste keuze, maar dan met een eigen opstelling, zodat je meerdere satelieten kan ontvangen, en het liefst met een enigma2 tuner. De set bij kanaal digitaal huur je (bruikleen)
(Ik heb ca 10 jaar CD setopbox abonnement gehad en toen dat bijna werd afgeschaft, overgegaan op Ziggo, voornamelijk voor stabiel internet (daarvoor adsl to 14mbit). Ik gebruik een xtrend et 8000 E2 tuner (met openpli) om zowel ziggo, als schotel te ontvangen, ik ontvang fta van astra 1,2,3 en hotbird. E2 tuners zijn uitbreidbaar met plugins, ik gebruik de auto opneem plugin het meest. Ik ben van plan naast mij g4 visiosat een draabare schotel te plaatsen, om meer sats te kunnen ontvangen)
Everything is better with Bluetooth