Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor programmeren en lichte games

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben van plan om de laptop te gebruiken voor mijn studie (cumputing science) en voor games als rocket league/dota.

Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de 500 euro, maar er zit wel rek in tot max 600-700 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ben van plan de laptop mee te nemen naar de uni, daarom is het belangrijk dat de laptop niet te zwaar is, niet meer dan 2,5-3 KG.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen voorkeur voor een bepaald merk, zolang de OS maar windows is. Zelf zat ik te denken aan deze laptop: pricewatch: HP15-bs183nd. Deze laptop is 15,6 inch en dat is wel de max grootte, verder beschikt het over i5 en een SSD en dat is natuurlijk mooi meegenomen.

Alle reacties

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:42
@Verwijderd Welke universiteit?

Verwijderd

Topicstarter
@Balance Radboud universiteit

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:42
@Verwijderd Ik zou naar zoiets kijken: pricewatch: HP Pavilion 15-ck093nd

Boven je budget, maar je gaat hier waarschijnlijk minimaal drie jaar elke dag op werken. Dan wil je een goede laptop.
Quad-core i5-processor, 1080p-scherm, MX150 gpu en ssd.

Verwijderd

Topicstarter
@Balance is zo'n dure laptop dan nodig voor mijn studie? Of kan een goedkopere die ik had voorgesteld ook? Ik weet namelijk niet zeker hoe zwaar programeer​ programma's zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb besloten toch te gaan voor een 14 inch laptop, omdat 15,6 inch mij toch iets te groot lijkt. Ik kwam zelf toen uit op deze laptop: pricewatch: HP Pavilion x360 14-cd0650nd. Toch vind ik deze aan de dure kant, is het aan te raden om voor een tweedehands laptop te gaan?
Pagina: 1