Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleGouds
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13-01-2022
Beste mede Tweakers,

Ik loop al een aardige poost met een idee rond. Dit idee ben ik steeds verder en verder gaan uitwerken. Echter loop ik nu vast. Het concept is er, ik weet wat ik wil, hoe ik het wil en hoe het er uit zou moeten komen te zien. Nu ben ik zelf geen programmeur ook weet ik niet hoe ik dit idee werkelijkheid kan maken.

Nu heb ik wel iets tastbaars nodig om te kunnen presenteren aan eventuele investeerders. Ik ben alleen erg bang dat als ik inhoudelijk er te veel over vertel aan de verkeerde mensen er straks iemand met wel de skills of de kennis groep er met mijn concept vandoor gaat en ik er niets van zie.

Ik hoop dat jullie mij tips en of adviezen kunnen geven over waar ik moet zoeken of met wie ik kan praten.

Ik hoop het graag van jullie te horen. Sorry als dit in het verkeerde deel van het fora staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 15:44
Hier kan je simpelweg een NDA voor opstellen voordat je deze informatie deelt met andere mensen.
Het is altijd lastig om dingen geheim te houden natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Je zou het idee nog kunnen beschrijven en door een notaris laten dateren. Mochten ze er ondanks een NDA mee vandoor gaan, heb je mogelijk nog een (extra) poot om op te staan om een deel van de opbrengst te claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:14
[verwijderd]

[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

En zorg dat het JOUW idee blijft.
Mail het voor mijn part aan jezelf (niet via gmail, uiteraard)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
AZ >> PFSL

[ Voor 19% gewijzigd door Señor Sjon op 28-06-2018 20:24 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1