Pijltje voor naar beneden scrollen werkt niet meer op Androi

Pagina: 1
Acties:

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:51

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Ik zit op de Chrome browser van m'n Android telefoon met Android 7.1. en ik merk dat sinds enkele dagen, of misschien iets langer de het topic-pijltje voor instantaan naar beneden scrollen niet meer werkt.

Die van terug omhoog werkt nog wel. Meer mensen dit probleem?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Net getest met Opera op Android en geen last van. Als het een issue is, dan moet dat met de laatste Chrome versie zijn, aangezien Opera ook Chrome als back-end gebruikt maar niet de meest recente build heeft (die heeft geen update voor elke poep en scheet bij Google).

Commandline FTW | Tweakt met mate

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-11 17:59
Hier laatste versie van Chrome op Android 8.1... geen problemen, pijltjes werken zoals het hoort.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Gisteren merkte ik wel dat het niet werkte, maar nu wel weer?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:51

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Ja ik wilde dus net hetzelfde posten. Laatst probeerde ik het weer opnieuw en merkte dat het gewoon werkte, echter probeer ik het nu echt even te troubleshooten en ik merk dat als je meerdere keren met de vingers zelf door de pagina scrollt, de knop voor naar beneden niet meer werkt. Die voor omhoog blijft wel werkende. Lijkt alsof er toch echt een bepaalde bug in zit dus.

In dit korte topic kan ik het weet niet reproduceren, maar in een lang topic had ik er net wel weer last van dat de knop niks deed.

Huh verrek, na de submit van deze post edit werkt het ineens ook in dit topic niet meer.

[ Voor 23% gewijzigd door MsG op 03-07-2018 21:11 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 21:34

-ET-

Phone Home

Ik merk het ook. De ene keer werkt het wel. Het lijkt wel dat het ontstaat nadat je terug komt op de pagina vanuit een andere app. Refresh van de pagina lost het vaak even op.

Op Android 8.1 met laatste security update en laatste Chrome versie

[ Voor 16% gewijzigd door -ET- op 07-07-2018 17:07 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:48

br00ky

Moderator Harde Waren
Hier ook. OnePlus 5. Laatste Chrome versie met Android 8.1.

Lijkt inderdaad op te treden na wat heen en weer gewissel tussen huidige pagina en de vorige.

Ik dacht eerst dat het kwam door mijn nieuwe screenprotector die lokaal voor problemen zorgde :')

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Browser issues?
Pagina: 1