Ik heb een dikke week terug voor het eerst bij eBay geboden op een paar items (drie om precies te zijn) en toen de veiling gesloten was zeg maar, kreeg ik via e-mail de totale rekening. Maar wat blijkt nou, de shipping kosten zijn enorm hoog. Hierdoor wordt het mij allemaal veels te duur en heb ik spijt dat ik erop geboden heb.
Nu wil ik het gewoon cancellen en die negative feedback kan me echt geen ruk schelen aangezien ik niet van plan ben om ooit nog wat via deze site te kopen. Is het slim om gewoon geen geld op te sturen en niets van je te laten horen, of kan het zijn dat die lui mij al hun spul hebben opgestuurd? Ik heb één van de drie bieders wel teruggemaild dat ik de shipping te hoog vond, maar die andere twee heb ik wel een bevestiging opgestuurd
Ik voel me nu best wel kut en wil uit deze situatie, help!!!
Nu wil ik het gewoon cancellen en die negative feedback kan me echt geen ruk schelen aangezien ik niet van plan ben om ooit nog wat via deze site te kopen. Is het slim om gewoon geen geld op te sturen en niets van je te laten horen, of kan het zijn dat die lui mij al hun spul hebben opgestuurd? Ik heb één van de drie bieders wel teruggemaild dat ik de shipping te hoog vond, maar die andere twee heb ik wel een bevestiging opgestuurd
Ik voel me nu best wel kut en wil uit deze situatie, help!!!