Aanbieding

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipAtTweakers
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-10-2024
Mijn vraag

ik wil graags samen met 2 vrienden van mij op 2 december bij carré zijn voor een voorstelling. Het dichtstbijzijnde station voor ons is Oldenzaal (bij Enschede) en ik kan op dit moment de NS reisplanner app geen prijzen zien van 2 december (snap ik wel). Alleen ik vroeg me af, omdat er in December vaak aanbiedingen zijn, zijn die aanbiedingen er ook elk jaar in begin december al? Sorry reis normaal nooit met het ov dus ik zou het niet weten, en googelen helpt mij ook niet echt met mijn vraag.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB076
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-03 07:43
De gewone prijs is op 2 december dezelfde als vandaag. Dus dat kun je gewoon in de reisplanner vinden. Acties kun je tegen die tijd een keer naar kijken.

Goedkope dagkaarten van Kruidvat c.s. zijn over het algemeen best lang geldig, dus in oktober kun je dat al in de gaten gaan houden.

[ Voor 30% gewijzigd door JB076 op 27-06-2018 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:25

Galois

1811 - 1832

Vaak zijn er op spoordeelwinkel.nl ook dagjes uit.

Bv op dit moment voor 19€ retour en twee bolletjes ijs... :)

https://www.spoordeelwink...te-doen-in-amsterdam.html

Dit soort aanbiedingen zijn er altijd.

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Aanbiedingen? Wel kaarten regelen voor een voorstelling in december maar geen centjes voor de trein in december?

Had/heeft de NS ook geen "groepstickets"? Of gingen ze dat afschaffen? Weet niet precies de voorwaarden of/wanneer je een groepsticket kan aanschaffen maar het scheelde wel aardig in de kosten.

En zoals @JB076 aangeeft; regelmatig zijn er kortingen bij de Kruidvat, AH en andere "grootgrutters" waardoor je voor een aanzienlijk lager bedrag dan vast tarief kan reizen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof