Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil probleemloos kunnen gamen en af en toe video's bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag onder de 1050 euro blijven, inclusief verzendkosten. Ik zoek nog naar een kast die bij deze componenten past en niet boven mijn budget uitgaat. De kosten van de monitor, een toetsenbord en een muis laat ik hierbuiten, daar heb ik een apart budget voor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen componenten of randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik naast deze componenten weinig toevoeging nodig heb voor een redelijke budget-build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor elke suggestie, zolang het merk maar vertrouwd is en een goed prijsbeleid hanteert.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen eisen of wensen buiten de hulp van het kiezen van betere mogelijkheden in mijn huidige samenstelling.
Ga je overklokken?
Hier ben ik nog niet zeker over. Misschien wel, maar omdat weinig kennis over computers heb moet ik hier nog wat over uitzoeken.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop een antwoord te krijgen op hoe ik mijn build kan verbeteren voor een geringe prijsverandering. Ik hoop ook dat iemand mij advies kan geven over een kast die geschikt is voor deze build.
Hier is mijn build op dit moment: (Edit: Ik heb de power supply vervangen door een van 450w, deze was eerst 650w)
Ik wil probleemloos kunnen gamen en af en toe video's bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag onder de 1050 euro blijven, inclusief verzendkosten. Ik zoek nog naar een kast die bij deze componenten past en niet boven mijn budget uitgaat. De kosten van de monitor, een toetsenbord en een muis laat ik hierbuiten, daar heb ik een apart budget voor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen componenten of randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik naast deze componenten weinig toevoeging nodig heb voor een redelijke budget-build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor elke suggestie, zolang het merk maar vertrouwd is en een goed prijsbeleid hanteert.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen eisen of wensen buiten de hulp van het kiezen van betere mogelijkheden in mijn huidige samenstelling.
Ga je overklokken?
Hier ben ik nog niet zeker over. Misschien wel, maar omdat weinig kennis over computers heb moet ik hier nog wat over uitzoeken.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop een antwoord te krijgen op hoe ik mijn build kan verbeteren voor een geringe prijsverandering. Ik hoop ook dat iemand mij advies kan geven over een kast die geschikt is voor deze build.
Hier is mijn build op dit moment: (Edit: Ik heb de power supply vervangen door een van 450w, deze was eerst 650w)
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-8600K Boxed | € 239,- | € 239,- |
1 | MSI Z370-A PRO | € 100,67 | € 100,67 |
1 | MSI GeForce GTX 1060 6GT OC | € 285,- | € 285,- |
1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 59,29 | € 59,29 |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,99 | € 29,99 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 171,- | € 171,- |
1 | Seasonic Focus Gold 450W | € 64,95 | € 64,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 949,90 |