Vraag

• Jusstmusic
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-12-2018
Hallo,

Sinds kort gaat mijn Samsung A5 (2016) uitzichzelf aan en uit.
Nu haalde ik vandaag het hoesje van mijn telefoon af en blijkt dat de achterkant is gaan loslaten.
Is het mogelijk dat de batterij is gaan uitzetten door hitte of weet iemand een andere mogelijkheid
Het toestel heeft geen garantie meer en heb weinig tot niks geprobeerd omdat ik nauwelijks wat kon vinden over dit probleem op internet.

Groeten,

Max

[Voor 20% gewijzigd door Jusstmusic op 30-06-2018 16:53]

Beste antwoord (via Jusstmusic op 23-07-2018 14:55)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Jusstmusic welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen / eisen die we er aan stellen. Lees even Het algemeen beleid #quickstart door, zodat je weet wat er van je verwacht wordt en voeg dan even het volgende toe:
- Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?
- Welk toestel heb je precies? (Er zijn verschillende A5 versies (2016, 2017, 2018, etc)
- Heb je nog garantie?
- Foto's van het probleem

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.
Jusstmusic schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:05:
Is het mogelijk dat de batterij is gaan uitzetten door hitte of weet iemand een andere mogelijkheid?
Een batterij kan inderdaad uitzetten door de hitte. Wat echter vaker gebeurd bij Samsung toestellen is dat de batterijen uitzetten door ouderdom of veel gebruik (soms al binnen één jaar). Wanneer je nog garantie hebt, kan je met het toestel teruggaan naar de winkel (MediaMarkt) en zullen ze dit kosteloos repareren, want zoiets valt gewoon onder de garantie.

Wanneer je geen garantie meer hebt, zou ik de accu (laten) vervangen.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb je (goede) foto's van het defect?

Het is in jouw verhaal lastig te beoordelen hoe dit eventueel veroorzaakt is. Als "snel" alternatief zou ik je op dit tijdstip doorverwijzen naar de dichtstbijzijnde Mediamarkt.

Als je foto's hebt, edit even je startpost en zet ze erbij.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Als je zelf handig bent kun je de achterkant open maken, en kijken.
(als er geen garantie op het toestel zit) A5 2015,'16'17 ??

https://www.ifixit.com/Device/Samsung_Galaxy_A

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 13:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Jusstmusic welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen / eisen die we er aan stellen. Lees even Het algemeen beleid #quickstart door, zodat je weet wat er van je verwacht wordt en voeg dan even het volgende toe:
- Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?
- Welk toestel heb je precies? (Er zijn verschillende A5 versies (2016, 2017, 2018, etc)
- Heb je nog garantie?
- Foto's van het probleem

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.
Jusstmusic schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:05:
Is het mogelijk dat de batterij is gaan uitzetten door hitte of weet iemand een andere mogelijkheid?
Een batterij kan inderdaad uitzetten door de hitte. Wat echter vaker gebeurd bij Samsung toestellen is dat de batterijen uitzetten door ouderdom of veel gebruik (soms al binnen één jaar). Wanneer je nog garantie hebt, kan je met het toestel teruggaan naar de winkel (MediaMarkt) en zullen ze dit kosteloos repareren, want zoiets valt gewoon onder de garantie.

Wanneer je geen garantie meer hebt, zou ik de accu (laten) vervangen.

• Jusstmusic
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-12-2018
Hallo,

Ik kan helaas geen foto's toevoegen omdat ik niet genoeg karmapunten heb?
Heb de informatie in de topic wat aangepast @rens-br

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Jusstmusic schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:54:
Hallo,

Ik kan helaas geen foto's toevoegen omdat ik niet genoeg karmapunten heb?
Heb de informatie in de topic wat aangepast @rens-br
Gebruik upload site als oa Tinypic en plaats directe link tussen [img][/img]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee