Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een game PC voor ongeveer 800 euro. De onderstaande artikelen heb ik na wat zoekwerk bij elkaar gevonden. Ik vraag me af of jullie nog tips hebben voor aanpassingen en/of alles compatibel is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis tuin en keuken surfen en daarnaast wil ik er gewoon een game goed op kunnen spelen. Daarnaast wil ik gegevens van mijn klanten veilig en snel kunnen beheersen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget rond de 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een goed werkende 1TB hardeschijf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande lijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, dit maakt me niet zoveel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil en snel systeem. Vooral tijdens het uitvoeren van mijn werk (veel online) moet het snel werken.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mijn lijst kunnen checken en mogelijk kunnen aanvullen of verbeteren. Mochten er betere alternatieven zijn, dan hoor ik dit graag.
Ik ben opzoek naar een game PC voor ongeveer 800 euro. De onderstaande artikelen heb ik na wat zoekwerk bij elkaar gevonden. Ik vraag me af of jullie nog tips hebben voor aanpassingen en/of alles compatibel is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis tuin en keuken surfen en daarnaast wil ik er gewoon een game goed op kunnen spelen. Daarnaast wil ik gegevens van mijn klanten veilig en snel kunnen beheersen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget rond de 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een goed werkende 1TB hardeschijf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande lijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, dit maakt me niet zoveel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil en snel systeem. Vooral tijdens het uitvoeren van mijn werk (veel online) moet het snel werken.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mijn lijst kunnen checken en mogelijk kunnen aanvullen of verbeteren. Mochten er betere alternatieven zijn, dan hoor ik dit graag.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 156,17 | € 156,17 |
| 1 | ASRock AB350M Pro4 | € 70,72 | € 70,72 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 6GT OC | € 285,- | € 285,- |
| 1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 RGB | € 55,- | € 55,- |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16S-8GISB | € 78,65 | € 78,65 |
| 1 | Seasonic Focus Gold 450W | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 61,95 | € 61,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 772,44 | |