waarom zie ik alles in google photos?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 22:03

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

Topicstarter
dit topic heeft iets te maken met internet maar ik weet niet waar dit te plaatsen
ik gebruik google photos voor het gemak maar dit maakt me echt boos :(
ik gebruikte het eerst om een paar afbeeldingen te uploaden maar wat blijkt?
alles wat op mijn telefoon staat staat er nu in een keer op geupload zonder dat ik hier om gevraagd heb. alles van daar verwijderen gaat niet dan wordt het ook op de smartphone gewist :( ik heb hier niet om gevraagd het is voor een paar fotos maar nu staat alles erop hoe moet ik het oplossen en alles van die cloud afgooien zonder dat ik het op mijn gsm kwijtraak
gebruikte spullen
google photos
galaxy J5 2016 met automatische backup aan (maar google zei dat ze hiermee geen fotos backuppen)
een pc waarop ik alles bekeek
wat heb je al gedaan?
telefoon uitgeschakeld en opnieuw ingelogd maar volgens mij is bijna alles zomaar geupload
wie kan mij helpen????

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Google Photo's app openen op je telefoon en de sync daar uitzetten!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:08
Ga naar Settings, Back-up en dan Back-up device folders, daar kan je selecteren welke folders er gebackupt worden.

Verder vind ik het vrij ironisch dat je Google Photos gebruikt voor het gemak, maar boos wordt als het meer doet dan je wilt, wat juist bedoeld is voor je gemak...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005

Ludwig005

Topicstarter
DennusB schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:13:
Google Photo's app openen op je telefoon en de sync daar uitzetten!
ik zie dat het niet werkt

[ Voor 17% gewijzigd door Ludwig005 op 27-06-2018 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ludwig005 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:17:
[...]

zou dat wel werken de foto's stonden daar ineens op ik weet niet of ik ze echt kan weghalen
Google Photos verwijdert niks zonder dat jij daar opdracht voor geeft. Als je daar de folders uitzet, dan wordt er in het vervolg niks meer gebackupt, maar wat al in Google Photos staat blijft gewoon staan.

Trouwens, als je van hoofdletters, komma's en punten gebruik zou maken, dan zouden je posts wat makkelijker te lezen zijn. Nu kost het me soms best even om te snappen wat je nou precies zegt...

[ Voor 18% gewijzigd door Hahn op 27-06-2018 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005

Ludwig005

Topicstarter
Hahn schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:17:
Ga naar Settings, Back-up en dan Back-up device folders, daar kan je selecteren welke folders er gebackupt worden.

Verder vind ik het vrij ironisch dat je Google Photos gebruikt voor het gemak, maar boos wordt als het meer doet dan je wilt, wat juist bedoeld is voor je gemak...
Ik bedoel het zo. ik kies de fotos uit die ik wil maar google photos heeft alle foto's ook die wat prive zijn erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ludwig005 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:36:
[...]

Ik bedoel het zo. ik kies de fotos uit die ik wil maar google photos heeft alle foto's ook die wat prive zijn erop gezet.
Alles wat er nu al in staat, blijft erin staan. Wat je in de instellingen kan doen is veranderen dat nieuwe foto's en plaatjes van andere bronnen niet gebackupt worden (foto's gemaakt door je camera worden altijd gebackupt door Google Photos).

Ik weet niet of er een manier is om foto's te un-backuppen, behalve dan ze allemaal te downloaden en dan te verwijderen uit Google Photos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik zet dat altijd direct uit en backup naar mijn eigen gekozen locatie.
Je will immers niet dat bepaalde foto's zomaar ergens op internet staan (icloud, google, whatever).
Nou ben ik en mijn vrienden niet gewild, maar je foto kan best op obscuredatingwebsitemetgestolennaaktfotos.nl komen te staan :+

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10 11:38

sjaool

Every life should have 9 cats

DJMaze schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 23:52:
Nou ben ik en mijn vrienden niet gewild, maar je foto kan best op obscuredatingwebsitemetgestolennaaktfotos.nl komen te staan :+
Als je niet wilt dat zoiets gebeurt moet je ze niet maken. Of je moet gebruikmaken van een "ouderwetse" digitale camera zonder wifi en bluetooth. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005

Ludwig005

Topicstarter
ik ben me bewust van het veiligheidsrisico en dat was dus de reden. helaas wil google ook het recht om de oflline versie te verwijderen :( mijjn smartphone fotos staan op de pc en wat is het een werk om erop te zetten en dan ook nog eens alles te verwijderen. kent iemand iets om snel zoveel mogelijk fotos van google photos eraf te halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:39
Ludwig005 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 19:41:
ik ben me bewust van het veiligheidsrisico en dat was dus de reden. helaas wil google ook het recht om de oflline versie te verwijderen :( mijjn smartphone fotos staan op de pc en wat is het een werk om erop te zetten en dan ook nog eens alles te verwijderen. kent iemand iets om snel zoveel mogelijk fotos van google photos eraf te halen?
Ctrl a, delete.

Blij
Pagina: 1